biceps hoe trainen ? en hoe buikspieren het snelste doen groeien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• biceps hoe trainen ? en hoe buikspieren het snelste doen groeien?

hoi.
    ik heb me laten wijszmaken dat : biceps en triceps in 1 training trainen niet goed is?
    nog een vraag : als je biceps traint wat is dan het beste : dat je helemaal je armen uitstrekt met de dumpbelss of dat je maar tot 90graden gaat en dan terug naar boven ?

en wat kan ik het beste doen om men buikspieren snel te laten groeien ?

alvast bedankt vinniee_95

Kan allebij. Maar de hele beweging kan je het beste wel regelmatig in je schema doen.

Comment

Originally posted by strs View Post
      Kan allebij. Maar de hele beweging kan je het beste wel regelmatig in je schema doen.

en met wat krijg je het beste resultaat en wat is het verschil er tussen ?

Comment

Ik zou de topics eens goed doorlezen.
        Volgens mij denk je echt dat je binnen 2 maand een perfect lichaam hebt getraint.

Comment

helemaal omlaag dat je bijna full strekt en dan weer terug tot net niet tegen je schouder. En snel het gewicht omhoog brengen (concentrisch) en langzaam naar beneden (excentrisch)

Comment

Originally posted by Vinniee_95 View Post
            hoi.
            ik heb me laten wijszmaken dat : biceps en triceps in 1 training trainen niet goed is?
            nog een vraag : als je biceps traint wat is dan het beste : dat je helemaal je armen uitstrekt met de dumpbelss of dat je maar tot 90graden gaat en dan terug naar boven ?

Heb je een trainingschema?
            Wat is je doel?
            Heb je de sticky's gelezen?

Of wil je niet serieus aan de slag?

Comment

Originally posted by Peter-073 View Post
              Heb je een trainingschema?
              Wat is je doel?
              Heb je de sticky's gelezen?

Of wil je niet serieus aan de slag?

jawel ik wil net wel aan de slag serieus.
              maar ik krijg op de fitness geen aangepast schema want ik ben nog tejong..
              ik heb bakken geduld maar ik wil weten dat ik goed begin ? en niet verkeerd bezig ben ?

Comment

Wat is je doel? Massa? of wat? En bij elke fitnesscentrum zijn ze verplicht om eigenlijk een schema te geven want je bent nog minderjarig.

Comment

Originally posted by Vinniee_95 View Post
                  hoi.

Het trainen van de biceps en triceps in 1 training is niet een kwestie van niet goed zijn, het is gewoon beter om een kleinere spier zoals biceps of triceps na een grotere spiergroep te trainen in dezelfde sessie.
                  De kleinere spier zal dan beter groeien. Daarom wordt altijd borst-triceps en rug-biceps gedaan.

De biceps oefeningen begin vanaf bijna gestrekt tot optimale contractie. Als je verder gaat dan zal je voelen dat de contractie/krachtontwikkeling afneemt.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Lees inderdaad de sticky's nog even door.
                    begin niet al te zwaar en te moelijk begin een beetje simpel, naarmate van tijd en geduld(had jij blijkbaar genoeg van ) weet je hoe je lichaam werkt en kun je zelf je grenzen verleggen ALS je daar behoefte aan hebt.

Maar Zoals ik zei, effe de sticky's door lezen

Comment

YouTube - My Bicep Workout- Scott Herman

Scott herman, naar mijn mening heeft hij een erge goed workout. Mijn armen waren kapot na deze workout.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Het trainen van de biceps en triceps in 1 training is niet een kwestie van niet goed zijn, het is gewoon beter om een kleinere spier zoals biceps of triceps na een grotere spiergroep te trainen in dezelfde sessie.
                        De kleinere spier zal dan beter groeien. Daarom wordt altijd borst-triceps en rug-biceps gedaan.

De biceps oefeningen begin vanaf bijna gestrekt tot optimale contractie. Als je verder gaat dan zal je voelen dat de contractie/krachtontwikkeling afneemt.
                        En waar ligt optimale contractie volgens jou? tot je niet meer verder omhoog kan?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          YouTube - My Bicep Workout- Scott Herman

Scott herman, naar mijn mening heeft hij een erge goed workout. Mijn armen waren kapot na deze workout.
                          Waarom na barbell curls nog EZ curls doen?

Comment

gewoon rug goed aanpakken dan nog enkele sets iso's voor biceps doen en je bent klaar.
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

chins en bor zijn genoeg met eventueel nog hammer curls
                              bicep en tricep kan prima op 1 dag
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X