Borstvet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borstvet.

Train al 2 jaar. En ben al flink gegroeit. Hiervoor was ik een dikkerdje, heb veel cardio achter de rug en ben toen begonnen met kracht. Begin dit jaar weinig aandacht aan borst besteed. Kon wel iets merken dat het minder werd. Ben de afgelopen maand fanatiek borst gaan trainen. Bijna 4 oefeningen voor de borst met elke training.

Iemand iedee hoe ik de slappe borst strak krijg ?

Wanneer je zegt 'slappe borst', betekent het dat er al daadwerkelijk iets aan hangt? Dat is al positief.

Normaal komt het met tijd wel in orde. Geduld is (weeral) een goede deugd dus.

Toen ik nog meer BB gericht te werk ging deed ik vooral bench (zowel barbell als dumbell), incline flyers, incline en decline bench en cable cross overs...
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

met een goed borstschema
      en niet elke keer borst trainen
      dat is overkill.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Als er iets slap hangt heb je hoogstwaarschijnlijk nog te veel vet + vocht. Als je erg dik bent geweest zal je tepel altijd uitgerekt blijven. Die kan niet aanpassen zoals de rest van je huid wel kan. Hierdoor zal je altijd een vreemde tepel/slappe borst hebben. Enige wat je kan doen is vet% nog laten zakken en je spiermassa laten toe nemen. Als de spiermassa toeneemt heb je ook een groter oppervlak waar je huid+opgerekte tepel weer strakker komt.

Comment

Sluit me aan bij de stier.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@ Dr rude.
            Idd heb wel massa eronder zitten kun je ook wel zien/voelen. Alles loopt mooi en bol vanaf het borstbeen. Maar gaat vooral om de tepel die uitgerekt is en zit gewoon nog wat vet achter. Nou dacht ik om de rest: biceps, triceps, vleugels, schouders etc. vol massa gaan trainen. En de borst gewoon verbranden met meer reps en setjes.
            @ maar7en8
            Ik dacht dat overkill juist de oplossing zou zijn (ik weet t is dom):P.

Denk dus gewoon gaan cardioën na de kracht training: 20min loopband, helling 12,5 % en snelheid 6.0 daar zal ik volgens de comp rond de 200 kcal gaan zitten. niet dat dit klopt maar het is een richtlijn.

Iemand anders nog iedeën?

Comment

Heb precies het zelfde als jij beschrijft koenja. Probeer nu gewoon met HITT cardio en kracht training het te verbeteren en gaat redelijk, maar moet naar mijn mening nog beter. Vet percentage moet nog naar beneden, hoop dat het dan nog meer verbeterd.
              Wie het laatst snapt de grap niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X