Lower abs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lower abs

Voordat ik geen reacties krijg of reacties als ga je hele lichaam trainen: ik train een kleine 2 jaar waarvan een half jaar goed(incl voedingsschema) en ben volgens mij wel aardig goed op weg.
    Maar je voelt hem al aankomen: met 4 "blokjes" in de korte tijd dat ik mijn abs goed train vraag ik me af welke oefening het beste is om die laatste 2 erbij te krijgen (ben van mening dat 8 onmogelijk is met mn 12-13% bf).

Ben sinds een paar weken met de chair leg raise bezig, welke goed aanvoelt.
    Aangezien ik om de 6-8 weken van oefening wil wisselen om het leuk en effectief te houden zoek ik dus naar een alternatief.

Alvast bedankt!

Abs Exercise Videos With Pics & Detailed Instructions! | Muscle & Strength
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Misschien zijn die laatste 2 ook niet mogelijk met 12-13% BF

ligt er maar net aan waar jouw lichaam het meeste vet opslaat.

Comment

8 is helemaal niet onmogelijk hoor, als je op dit moment 12% zit. Zorg dat je schema op gaat zetten voor te cutten, eet schoon en ga 100-200 onder je onderhoud zitten. Haast niet teveel met het cutten, je wilt geen spiermassa verliezen. Zorg dat de eiwitten hoog genoeg zitten, raad zelf aan om de verhouding op 30-50-20 te zetten. Dus 30 carbs - 50 eiwitten - 20 vetten. Probeer het, hou je lichaam goed in de gaten. Als je meer vet verliest dan 1 kilo in de week, eet iets meer. probeer dit fijn op elkaar af te stemmen gozer.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        8 is helemaal niet onmogelijk hoor, als je op dit moment 12% zit. Zorg dat je schema op gaat zetten voor te cutten, eet schoon en ga 100-200 onder je onderhoud zitten. Haast niet teveel met het cutten, je wilt geen spiermassa verliezen. Zorg dat de eiwitten hoog genoeg zitten, raad zelf aan om de verhouding op 30-50-20 te zetten. Dus 30 carbs - 50 eiwitten - 20 vetten. Probeer het, hou je lichaam goed in de gaten. Als je meer vet verliest dan 1 kilo in de week, eet iets meer. probeer dit fijn op elkaar af te stemmen gozer.
        Ben best bang dat ik spieren ga verliezen aangezien ik tevreden ben met mijn resultaten.
        Maar uit jullie reacties maak ik op dat 12%bf te hoog is om ze alle acht te zien?
        Moet ik nog even over nadenken of ik hieraan ga beginnen
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          Misschien zijn die laatste 2 ook niet mogelijk met 12-13% BF

ligt er maar net aan waar jouw lichaam het meeste vet opslaat.
          Ben nu vrij droog aan de zijkant van mn buik maar het onderste deel van mijn buik zit nog wel vet.
          Is dit niet te reduceren met wat meer cardio?

Comment

Decline leg raises + ochtend cardio of cardio naar je kt
            Last edited by IronWilly; 30-05-2011, 12:19.

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
              Decline leg raises + ochtend cardio of cardio naar je kt
              Doe nu decline sit ups en decline leg raises.
              Ook ga ik sochtends op een eiwitshake 3 a 4 keer per week 20-30min op ong 160-170bpm(80-85%) hardlopen.
              Begin ongeveer een half uur na de shake maar hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd ik heb

Als ik na 2 maanden geen resultaten boek ga ik cutten

Comment

Wat maken die 6 packje nou uit?, ken mensen die na 5 jaar nog geen 1 x gecut hebben maar er zo gruwelijk groot uit zien.

Your choice hoor, maar nog steeds.

Comment

Als je je buikspier bekijkt is dit 1 grote spier die in delen wordt verdeeld door pezen die over de buikspier liggen en zo de ingewanden etc in het lichaam houden.

Laatste 2 zul je dus niet zien door je training aan te passen, enkel door je voeding aan te passen zodat je vet% daalt.
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Vandaag de film "I want to look like that guy" bekeken, alhoewel ik geïnspireerd en gemotiveerd ben om door te gaan met hard trainen wil ik ook nog een leven hebben.
                    Aangezien ik niet bepaald ecto ben lijkt me dit teveel moeite en ga ik liever enorm veel bulken zodat ik later nog eens kan denken een cutten en beestachtig groot kan worden

Mooi streven dacht ik zo!

Trusten!

Comment

big is out, lean is in

veel variatie doen, veel reps en schoon eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X