Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik hoef toch geen fotos te plaatsen. Ik kan dat toch wel bij mezelf zien. En ik ga dat echt niet voor me lol vragen hoor. Ik wil graag weten hoe de res erover denkt, en dat weet ik nu!
Als je nou wielrenner was geweest, had ik deze vraag niet gesteld. Maar serieus, voetballer? Is alleen maar conditie waarop je wordt getraind. Ben gewoon nieuwsgierig of wij het verschil zien. Zo ben ik er namelijk zelf van overtuigd dat mijn linker bicep kleiner is als mijn rechter, maar andere mensen zien het verschil niet.
Als je nou wielrenner was geweest, had ik deze vraag niet gesteld. Maar serieus, voetballer? Is alleen maar conditie waarop je wordt getraind. Ben gewoon nieuwsgierig of wij het verschil zien. Zo ben ik er namelijk zelf van overtuigd dat mijn linker bicep kleiner is als mijn rechter, maar andere mensen zien het verschil niet.
Op een foto zie je dat verschil toch niet zo goed, als bij jezelf. Dat heb ik namelijk ook. Maar door voetbal heb je geen dunne bovenbeetjes hoor. En het scheelt ook veel, dat ik toen ik begon echt een dun, heel dun, iemand was, zit gewoon in de familie!
heb jaren 4x per weeg gevoetbald maar die benen groeide niet hoor
oowhja nu groeien ze ook niet....
zou graag massieve poten hebben maarja helaas heb ik niet de juiste voorouders .
als je nog alle spijkerbroeken goed aankan is er niks aan de hand, groei je daaruit en past niks meer dan pas heb je reden om te klagen vind ik
Nee, je moet ook niet voorstellen. Dat je 2 zeer ontwikkelende benen krijgt. Het is toch logisch als je 6 jaar voetbalt, en verder niets, dat je benen toch wel voorlopen op de rest? Je kan me niet wijs maken, dat je benen alleen groeien omdatj e groter wordt, al die traningen en wedstrijden trainen je benen ook, (2 a 3x in de week traning en 1x wesdtrijd)
Nee, je moet ook niet voorstellen. Dat je 2 zeer ontwikkelende benen krijgt. Het is toch logisch als je 6 jaar voetbalt, en verder niets, dat je benen toch wel voorlopen op de rest? Je kan me niet wijs maken, dat je benen alleen groeien omdatj e groter wordt, al die traningen en wedstrijden trainen je benen ook, (2 a 3x in de week traning en 1x wesdtrijd)
nou ik voetbalde wel elke dag op straat maar ze groeide er echt niet van hoor (was ook zo mager als wat).
maar om nou te zeggen dat mijn benen verder was dan de rest zeg ik nee, heb nog wel foto's van schaats wedstrijden dat je die sprietjes in zo'n strak broekje ziet zitten
maargoed denk dat het ook veel met aanleg heeft te maken.
zucht... je benen groeien niet van voetbal... Ik speel al 13 jaar voetbal en ze zijn buiten mijn groei in de pubertijd nog niets gegroeid door voetbal, ze worden alleen iets droger naarmate het seizoen bezig is... en al die trainingen en wedstrijden trainen je spieruithoudingsvermogen niet de massa...
zucht... je benen groeien niet van voetbal... Ik speel al 13 jaar voetbal en ze zijn buiten mijn groei in de pubertijd nog niets gegroeid door voetbal, ze worden alleen iets droger naarmate het seizoen bezig is... en al die trainingen en wedstrijden trainen je spieruithoudingsvermogen niet de massa...
Misschien pakte hij elke training zware squats met de bal in zijn nek
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment