HEAVY Training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HEAVY Training

Hey Bn-ers,

Ik kam dit filmpje tegen: Bodybuilding.com - Video Article: Heavy Lifting: Intense Back And Biceps Training With Whitney Reid!

Even in het algemeen. Ik train nu een halfjaar en gebruik hierbij een split schema.
    Ik train altijd 4(sets)x10(reps). Nu lees ik in het filmpje: 5x 3-5 (reps)

Wat is het verschil tussen deze beide?

Mijn doel: Ik sta al aardig lang op hetzelfde gewicht qua oefeningen dit zowel voor de borst al voor de triceps/biceps etc. Zou ik door deze traning het snel kunnen verhogen?

Als je omhoog wil qua kracht kan je idd eens wat lager in de herhalingen gaan zitten. Verder is het altijd goed wat af te wisselen qua herhalingen als je stil staat.
    Ernstig noh!

Comment

Wat kunnen jullie mij het best adviseren 5x8? 5x6? dit meenemen in elke oefening of afwisselen?

Comment

Zou voor de grote compounds (bankdrukken deadliften squatten) tussen de 4-6 herhalingen pakken en echt zwaar gaan. Naarmate je bij de wat kleinere oefeningen komt de reprange iets hoger pakken.

Voorbeeldje voor borst tricep training.

Flat Barbell Bench press
        3x4-6
        Incline Dumbell Press
        3x8-12
        Dips
        2x8-12
        Flat dumbell fly's
        3x12-15

Close Grip Barbell Bench press
        3x8-12
        Tricep cable pulldown
        3x8-12
        Lying Tricep extension
        2x12-15

Zo creeer je in 1 training best of both worlds om het zo maar te noemen. Je kunt het ook onder verdelen in verschillende periodes. 8 week Low reprange, 8 week high reprange. Kun je ook goed vergelijken hoe je op de verschillen reageerd.
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Levi View Post
          Even in het algemeen. Ik train nu een halfjaar en gebruik hierbij een split schema.
          Ik train altijd 4(sets)x10(reps). Nu lees ik in het filmpje: 5x 3-5 (reps)

Wat is het verschil tussen deze beide?
          Meer over 5x5:

The 5X5 Program

Simple 5 x 5 Workout Routine for Strength and Sanity
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

ik doe meestal zelf 8/8/6/6/4 en dan echt zwaar dat ik moelijk zo veel reps behaal en bij de laatste rep heb ik dan echt hulp nodig helpt bij mij wel veel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X