Top 5 WORST exercises
Collapse
X
-
Wederom een nuttig filmpje,zo laat in de nacht.
Zelf doe ik ook nog upright rows,legextensions en flyes,maar ik weet stiekem ook wel dat het niet optimaal is.
De 'landmine press' doe ik weer sinds een tijdje en dat is denk ik 1 van de meest onderschatte oefeningen.
Ik kan me wel vinden in zijn uitleg,al wist ik het niet van dumbell flyes.
En als je dan je armen niet helemaal strekt,je bovenarmen in een hoek van 90 gr houdt t.o.v je onderarmen en je armen dichter bij je lichaam houdt,dan kan het toch wel?
Dan wordt het weliswaar meer een halve (close grip dumbell-)press beweging,maar er komt geen verkeerde spanning op te staan.Last edited by rain; 05-03-2015, 09:02.DIVIDE ET IMPERA
-
Deed ze allemaal niet, nu ga ik ze ook niet meer doen ook.
Bedankt voor de film.
Ff off topic, Inferno. Waarom log je niet meer?
Ik vond jouw log altijd erg leerzaam.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostDeed ze allemaal niet, nu ga ik ze ook niet meer doen ook.
Bedankt voor de film.
Ik vond jouw log altijd erg leerzaam.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostDeed ze allemaal niet, nu ga ik ze ook niet meer doen ook.
Bedankt voor de film.
Ik vond jouw log altijd erg leerzaam.
Originally posted by Siegfried Muller View PostInferno doet de laatste tijd voornamelijk de oefeningen uit dit filmpje, vandaar dat hij niet meer logt.
=========================
Ik heb me altijd kunnen vinden in deze uitspraak en varianten daarvan:
"Certain exercises deserve the title of the "worst exercise ever" simply because of the low reward, high risk nature of it."
Dat is gewoon logica.Last edited by inferno_0666; 05-03-2015, 10:21.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by wizzi00 View Postals flys zo slecht zijn en weinig toegevoegde waar de hebben, waarom staan ze dan in bijna elk schema?
Flyes voelt voor mij niet echt geforceerd, al ligt het ook voor een groot gedeelte aan de stand van je armen tijdens de oefening.
Ik herinner me nog de discussie pas over het gewicht dat je gebruikt tijdens flyes.
Zwaarder lijkt me dan toch nog belastender, dat gevoel had ik al.
Flyes doe ik in ieder geval nooit zwaar.
Maar zouden cable crossovers dan ook niet slecht zijn?
Afhankelijk uiteraard van de hoogte van de kabels.Last edited by rain; 05-03-2015, 17:33.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by wizzi00 View Postals flys zo slecht zijn en weinig toegevoegde waar de hebben, waarom staan ze dan in bijna elk schema?
En verder zijn er ook een hoop die gewoon koppig zijn. Deze quote van Osho komt niet uit het niets:
"The less people know, the more stubbornly they know it."I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Heb jij toevallig dat artikel over diep squatten nog Inferno?
Ik heb een discussie hierover gehad met mijn fysiotherapeut, die overigens zeer goed is en zeker met de tijd meegaat.
Maar toen hij alles via fysiologische termen ging uitleggen waarom diep squatten uiteindelijk niet goed is, moest ik afhajen.
Ja dat de knieschijf niet scheef getrokken wordt wist ik nog.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
-
Originally posted by rain View PostHeb jij toevallig dat artikel over diep squatten nog Inferno?
Ik heb een discussie hierover gehad met mijn fysiotherapeut, die overigens zeer goed is en zeker met de tijd meegaat.
Maar toen hij alles via fysiologische termen ging uitleggen waarom diep squatten uiteindelijk niet goed is, moest ik afhajen.
Ja dat de knieschijf niet scheef getrokken wordt wist ik nog.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/56669-the-squat.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Dank je wel.
Had ik al gezegd dat ik blij ben dat je weer 'terug'bent?
Tijd voor wat leerzame artikelen en discussies.
(Al zijn er de laatste tijd ook anderen die voor jou de honneurs hebben waargenomen met interessante artikelen).DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostDank je wel.
Had ik al gezegd dat ik blij ben dat je weer 'terug'bent?
Tijd voor wat leerzame artikelen en discussies.
(Al zijn er de laatste tijd ook anderen die voor jou de honneurs hebben waargenomen met interessante artikelen).I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment