hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp nodig

Goedenavond

Hier even wat informatie over mij. Ik ben 15 jaar weeg 70 kilo en ben 1.75 cm lang. Ik ben op fitness omdat ik wil afvallen en conditie wil krijgen voor het voetbal seizoen weer begint.

Maar mijn probleem is dat ik er bijna niets van weet en vorige jaar op fitness heeft het bijna niks geholpen.
    Ik heb een vraag: Weten jullie goede oefeningen om af te vallen en conditie erbij te krijgen. Hebben jullie paar tips over eten of trainen graag posten

m.v.d.

flatronl1919s

PS: Ik heb 6 weken alle tijd i.v.m. vakantie

Originally posted by flatronl1919s View Post
    Goedenavond

Hier even wat informatie over mij. Ik ben 15 jaar weeg 70 kilo en ben 1.75 cm lang. Ik ben op fitness omdat ik wil afvallen en conditie wil krijgen voor het voetbal seizoen weer begint.

Maar mijn probleem is dat ik er bijna niets van weet en vorige jaar op fitness heeft het bijna niks geholpen.
    Ik heb een vraag: Weten jullie goede oefeningen om af te vallen en conditie erbij te krijgen. Hebben jullie paar tips over eten of trainen graag posten

m.v.d.

flatronl1919s

PS: Ik heb 6 weken alle tijd i.v.m. vakantie
    aangepast voedingsschema en cardio-en(hardlopen, fietsen, steppen etc.)

Comment

Aangepast voedingschema. En 3 keer per week zeker vetverbranding doen, 30 tot 45 min (mag zelf een uur zijn) fietsen, lopen, steppen maar aan een lage hartslag.

Veel succes

Comment

Van Dale woordenboek:

voor·stel·len1 (ov.ww.) 1 persoonlijk bekendmaken => introduceren, presenteren 2 aan het oordeel, de beslissing van iem. onderwerpen => proponeren 3 weergeven d.m.v. een bepaald beeld, woord enz. => representeren

Dit doe je eerst in het voorsteltopic!!!
        Anders zul je weinig reacties krijgen, of je topic wordt tijdelijk gesloten...

Comment

auch die was bijna onder de gordel maar je hebt wel gelijk

verder : veel cardio

Comment

Eerst maar is voorstellen in het juiste topic.
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Ami-Amour View Post
              Van Dale woordenboek:

voor·stel·len1 (ov.ww.) 1 persoonlijk bekendmaken => introduceren, presenteren 2 aan het oordeel, de beslissing van iem. onderwerpen => proponeren 3 weergeven d.m.v. een bepaald beeld, woord enz. => representeren

Dit doe je eerst in het voorsteltopic!!!
              Anders zul je weinig reacties krijgen, of je topic wordt tijdelijk gesloten...
              getting back in shape...

Comment

Voeding is het belangrijkst. Lees je allereerst in, goede voeding is 80% van het werk!

Comment

Originally posted by FutureHulk View Post
                  Voeding is het belangrijkst. Lees je allereerst in, goede voeding is 80% van het werk!
                  je bent wel iets te laat met je tips heb ik het idee
                  next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X