Trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema

Hej mensen en mede-fitnessers,

ik train nu sinds een kleine 2 maand vrij intensief per spiergroep. Eerder trainde ik 2 tot 3 keer per week en deed ik een allround workout.

Sindskort train ik dus 4 tot 5x in de week en dan per spiergroep. Nou wijk ik wel eens af van de dagen, maar in principe train ik als volgt;

- borst / triceps

- buik / benen

- schouders / rug

- biceps (eventueel rug)

De vijfde keer doe ik dan meestal van alles nog wat, maar de borst is mijn favoriete spiergroep en pak ik dan vaak nog een keer.

Is dit goed of moet ik op een andere manier trainen?? Ook zou ik graag commentaar willen hebben op mijn voedingsschema die ik nu ook ga posten.

Alvast bedankt

Originally posted by Augusto View Post
    Hej mensen en mede-fitnessers,

ik train nu sinds een kleine 2 maand vrij intensief per spiergroep. Eerder trainde ik 2 tot 3 keer per week en deed ik een allround workout.

Sindskort train ik dus 4 tot 5x in de week en dan per spiergroep. Nou wijk ik wel eens af van de dagen, maar in principe train ik als volgt;

- borst / triceps

- buik / benen

- schouders / rug

- biceps (eventueel rug)

De vijfde keer doe ik dan meestal van alles nog wat, maar de borst is mijn favoriete spiergroep en pak ik dan vaak nog een keer.

Is dit goed of moet ik op een andere manier trainen?? Ook zou ik graag commentaar willen hebben op mijn voedingsschema die ik nu ook ga posten.

Alvast bedankt
    Ziet er allemaal vrij standaard uit toch?
    Het ligt eraan hoelang je traint, met wat voor doel, hoe lang je denkt nodig te hebben om dat doel te bereiken etc etc. post dat dan kan je vraag makkelijker beantwoord worden.
    Knallen Knallen Knallen

Comment

Ik train meestal zo'n 1,5 uur, maar het kan ook wel eens uitlopen naar 2 uur met wat rust er tussen. Mijn doel is toch wel om forser en sterker te worden, maar ik heb wel te horen gekregen dat de beste manier om te trainen is om ook alle spiergroepen te trainen, vandaar. Ik weeg op dit moment 72kg en vind dat ook wat aan de lage kant, dus ook gewichtstoename speelt hierin wel een rol.

Comment

zolang je maar minimaal twee dagen tussen de grote groepen laat zitten voordat je deze weer pakt is het wel goed.

pluspunt is dat ik benen zie in je schema. Post eens de oefeningen die je doet en je krijgt uitgebreider antwoord.
        Groei, Groeier, Groeist

Comment

Met zo`n 5e trainingsdag waarin je vanalles en nog wat doet moet je uitkijken. dit kan ervoor zorgen dat je net te weinig rust krijgt.
          Verder is de verdeling goed, maar de oefeningen bepalen voor een groot deel of je training ook goed is.
          Dus zoals crea zegt post je oefeningen!

grts

Comment

Hallo,

Ik heb ongeveer een jaar ook zo getraint,

Maar ik moet zeggen dat het me niet echt bevallen is!
            Ik train nu 1 a 2 dagen minder, Heb er veel meer baat bij, Groei een stuk sneller.

Te weinig trainen werkt de groei tegen! (Bij mij althans).

Grtz.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
              Hallo,

Ik heb ongeveer een jaar ook zo getraint,

Maar ik moet zeggen dat het me niet echt bevallen is!
              Ik train nu 1 a 2 dagen minder, Heb er veel meer baat bij, Groei een stuk sneller.

Te weinig trainen werkt de groei tegen! (Bij mij althans).

Grtz.
              Dit moet natuurlijk zijn... Te weinig rust werk de groei tegen hahaha
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X