Heb bijna 2 maanden niet egt getrained ivm een blessure aan mn linkerknie en rechter elleboog, gaat nu al stukken beter en mn fysio heeft aangeraden om weer met krachtraining te beginnen oa voor een sneller herstel.
Ik heb nu voor het eerst mn eigen schema gemaakt(mbv een boek en internet), ik ga hem ook aan mn fysio laten zien maar wil ook weten wat jullie ervan vinden
Dag 1
Borst:
bankdrukken
schuinbankdrukken
Rug:
pull down front
close grip cable rows
Schouders:
dumbell press schouders
upright rowing
Benen:
leg press
leg extension
leg curl
Kuiten:
calf raise @ leg press
Buik:
crunches
straight-leg raises
side crunches with raised knee
Biceps:
standing cable curls
Triceps:
cable pushdowns
Dag 2
Borst:
schuindrukken
dumbell press
Rug:
bent over rowing
small pull-ups []
dead-lift
Schouders:
front press
shrugs
Benen:
squaten
lunges
Kuiten:
calf raises @ leg press
Buik:
crunches
straight-leg raises
Alles 6 - 10 herhalingen, ik train volgens het indirecte overload principe. 4 sets
mn buik is een ander verhaal:
ben van plan om te starten met 15 voor lage buikspieren, 20 voor schuin en 50 voor boven(boven wil ik droog trainen).
ik ga ongeveer 4-6 weken met dit schema doen.
P.s. Met small pull-ups [] bedoel ik optrekken aan zo'n optrekmachine of hoe je het noemen wil, maar dan met iets naar vorengeklapt..weet niet goed hoe ik het beschrijven moet, heb geen plaatjes kunnen vinden :S
Ik heb nu voor het eerst mn eigen schema gemaakt(mbv een boek en internet), ik ga hem ook aan mn fysio laten zien maar wil ook weten wat jullie ervan vinden
Dag 1
Borst:
bankdrukken
schuinbankdrukken
Rug:
pull down front
close grip cable rows
Schouders:
dumbell press schouders
upright rowing
Benen:
leg press
leg extension
leg curl
Kuiten:
calf raise @ leg press
Buik:
crunches
straight-leg raises
Biceps:
standing cable curls
Triceps:
cable pushdowns
Dag 2
Borst:
schuindrukken
dumbell press
Rug:
bent over rowing
small pull-ups []
dead-lift
Schouders:
front press
shrugs
Benen:
squaten
lunges
Kuiten:
calf raises @ leg press
Buik:
crunches
straight-leg raises
Alles 6 - 10 herhalingen, ik train volgens het indirecte overload principe. 4 sets
mn buik is een ander verhaal:
ben van plan om te starten met 15 voor lage buikspieren, 20 voor schuin en 50 voor boven(boven wil ik droog trainen).
ik ga ongeveer 4-6 weken met dit schema doen.
P.s. Met small pull-ups [] bedoel ik optrekken aan zo'n optrekmachine of hoe je het noemen wil, maar dan met iets naar vorengeklapt..weet niet goed hoe ik het beschrijven moet, heb geen plaatjes kunnen vinden :S
Comment