Spiergroep oefeningen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spiergroep oefeningen.

Ik lig al enige tijd elke dag weer in discussie met m'n trainingspartner, heb de laatste 2 maanden met succes gecut, nog super bedankt voor jullie adviezen!!

Nu wil ik weer gaan bulken, wat ik dus uit alle schema's begrijp is dat het het beste is ong. 3 oefeningen per spiergroep te doen zo zwaar mogelijk gedurende 45 min. Mijn trainingspartner zegt dus dat 4-6 oefeningen gedurende 1.5 tot 2 uur!! Ik ben het daar totaal niet mee eens!!

Zou iemand mischien advies kunnen geven hoeveel oefeningen per spiergroep ongeveer het beste is?? En hoelang de tijdsduur van het trainen? Alvast hartelijk dank voor jullie advies!!

We hebben een topic over hoeveel oefeningen per spiergroep in split. Ben in een goede bui dus zal het even voor je recapituleren.
    Quadriceps:3
    Hamstrings:2
    Borst:2
    Rug:4
    Schouders:2 (eventueel nog een derde voor de achterkant)
    Biceps:2
    Triceps:2
    Trapezius:1
    Kuiten:1/2
    Onderarmen:1/2
    Dit is naar spiergroep het aantal oefeningen.
    Maximale tijdsduur van een training (zonder cardio) is een uur. Dan is de test/cort balans optimaal.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      We hebben een topic over hoeveel oefeningen per spiergroep in split. Ben in een goede bui dus zal het even voor je recapituleren.
      Quadriceps:3
      Hamstrings:2
      Borst:2
      Rug:4
      Schouders:2 (eventueel nog een derde voor de achterkant)
      Biceps:2
      Triceps:2
      Trapezius:1
      Kuiten:1/2
      Onderarmen:1/2
      Dit is naar spiergroep het aantal oefeningen.
      Maximale tijdsduur van een training (zonder cardio) is een uur. Dan is de test/cort balans optimaal.

Mee eens, met uitzondering op borst, daar doe ik 3 tot 4 oefeningen voor en trapezius doe ik 2 oefeningen. Maar dat is mijn mening. Je moet zelf uitvinden wat voor jou het beste werkt uiteraard
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X