Originally posted by fitnessfreak
View Post
Is dit schema efficiënt?
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Originally posted by GeneralIx View PostRug en benen op een dag is onmogelijk te combineren, tenzij je beide op een zeer lage intensiteit doet. En dat is nou net wat je niet moet hebben in een split.
Comment
-
Originally posted by grain View Postik moet zeggen dat ik er geen moeite mee heb..en ben dan echt aan t knallen..denk ook dat t een beetje afhankelijk is van wat voor oefening en aantal(momenteel geen squats) en de aantal reps ( ik doe nu 5x5)Last edited by GeneralIx; 24-02-2008, 05:44."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostZonder squat en deadlift kun je het geen beentraining noemen.
Ik ben het met je eens dat de squat en de deadlift nr1 en nr 2 zijn en eigenlijk onmisbaar voor een goede algemene ontwikkeling voor benen, maar als je beide oefeningen niet kunt doen wegens blessure of omdat je eens wilt afwisselen dan kom je automatisch op de andere oefeningen die ik net genoemd heb uit. En ik weet uit ervaring dat als je die correct uitvoert met voldoende gewicht dat je ook maar met moeite de trap op komt!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
[quote=de sterkste ophaler;422742]Hangt er van af...met zeer diepe lunges en een loei van een legpress kun je best een stevige workout voor benen doen...en al helemaal als je het afmaakt met stevige legcurls en staand kuitheffen.
dat zijn idd de oefeningen die ik momenteel doe..en heb er behoorlijke progressie in gehaald ..moet er wel bij zeggen dat ik net een maand of 3 serieus mn benen aan t trainen ben.maar mn bovenbenen zijn echt loeisterk geworden.
binnenkort oa squaten ..en denk dat t dan idd niet te doen is samen met rug..maar daar ga ik nog ff in experimenteren..
Comment
-
Originally posted by Snyder View PostAls je zegt dat het waardeloos is zeg dan liefst ook waarom (=opbouwende kritiek)
Als je er nu zelf wat energie in steekt dan zijn er genoeg leden die je tips willen geven. Maar je moet niet denken dat iemand voor jou een schema gaat maken.
Comment
-
Lol, ik weet niet waar jij kan lezen waar ik om een schema vraag, ik vraag om tips, wat eigenlijk de bedoeling is van dit forum dacht ik? Als je het slecht vindt zeg dan ook gewoon waarom het dan werkelijk zo slecht is...
En ik wil nu geen kwaad bloed zetten maar als je het niet nodig acht om opbouwende kritiek te geven waarom geef je dan per se kritiek van welke vorm dan ook?
Comment
-
ben ik het indd ook mee eens.
het heeft geen zin om uren in de sportschool te staan.
je spieren groeien in rust.
en ik vind vaker als 2 keer in de week de zelfde spier groep pakken te veel.
bij de andere oefeningen gebruik je ze ook.
dus weet niet of dat zo veel zin heeft.
ik doe elke spiergroep 1 keer in de week.
en op vrijdag doe ik alles nog 1 keer even.
groetjes.one goal: power and mass
Comment
-
Originally posted by annevdploeg View Postben ik het indd ook mee eens.
het heeft geen zin om uren in de sportschool te staan.
je spieren groeien in rust.
en ik vind vaker als 2 keer in de week de zelfde spier groep pakken te veel.
bij de andere oefeningen gebruik je ze ook.
dus weet niet of dat zo veel zin heeft.
ik doe elke spiergroep 1 keer in de week.
en op vrijdag doe ik alles nog 1 keer even.dat is dus ook 2 keer beetje dubbel van jezelf.
groetjes.
Comment
-
Originally posted by Snyder View PostHeb wat rondgevraagd bij vrienden in de fitness naar ervaringen etc en dit is dan het resultaat van mijn nieuwe schema: 1 spiergroep/training+cardio (zit in de cut)
Ma: Rust
Di: Schouders+Buikspieren+30 min cardio
Woe: Armen
Do: Rust
Vr: Benen+Buikspieren
Za: Borst
Zo: Rust+Buikspieren+30 min cardio
Lijst van alle oefeningen zit nog steeds op de kapotte pc waarop ik wacht maar het zijn echt normale oefeningen van ongeveer 3-5/spier denk ik
Ik weet niet of het nu zovele beter is dus daarom post ik het eventjes voor naar jullie meningen te horen.
P.S. Ja inderdaad, cardio is niet zoveel maar ik heb echt niet genoeg tijd om het er telkens bij te doen...
Alleen ben je je rug vergeten te vermelden. Denk dat je je vertypt hebt met ''rust'' op de zondag.
succesTrainingslog Farmboy:
Comment
-
Originally posted by Snyder View PostHeb wat rondgevraagd bij vrienden in de fitness naar ervaringen etc en dit is dan het resultaat van mijn nieuwe schema: 1 spiergroep/training+cardio (zit in de cut)
Di: Schouders+Buikspieren+30 min cardio
Woe: Armen
Zo: Rust+Buikspieren+30 min cardio Denk dat je ''rug'' bedoelt)
Lijst van alle oefeningen zit nog steeds op de kapotte pc waarop ik wacht maar het zijn echt normale oefeningen van ongeveer 3-5/spier denk ik
Ik weet niet of het nu zovele beter is dus daarom post ik het eventjes voor naar jullie meningen te horen.
P.S. Ja inderdaad, cardio is niet zoveel maar ik heb echt niet genoeg tijd om het er telkens bij te doen...
Hij vraagt nu toch commentaar op dit schema.
Ik vind niet dat er te weinig rust in zit.Trainingslog Farmboy:
Comment
-
Di: Schouders+Buikspieren
Woe: Armen+30 min cardio
Zo: Rug+Buikspieren+30 min cardio
Wijzigingen: Rust op zondag moest rug zijn, inderdaad farmboy En cardio van dinsdag naar woensdag vanwege tijdsgebrek.
Momenteel geen te veel problemen met tijd te vinden of overbelaste spieren. Maar binnenkort beginnen met creatine dus mijn herstel zou nog moeten verbeteren
Dank je wel voor de hulp
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment