Hello,
ik train nu ongeveer een jaar heel onregelmatig(tot een volle maand inactief) en kan binnenkort terug regelmatig intensief trainen daar men werk het me terug toe laat.
Gedetailleerde data over mezelf weet ik niet, enkel dat ik 86-88kg weeg en 1m95 groot ben.
Nu vind ik persoonlijk dat je het resultaat wel goed begint te zien maar door het onregelmatig trainen en vaak dezelfde groepen over te slaan is het niet helemaal evenredig verdeeld. Maanden zelden incline borst getraind, zelden benen en geen deadlift zijn zo wat de grootste fouten. Ben wel tevreden over men schouders en midden/boven rug, heel opvallende V vorm gekregen. Mede door men smalle taille wsl...
In dat opzicht heb ik zo wat een trainingsschema opgesteld, bare with me though, men BB methodologie is nog vrij beperkt. Thank god for google .
Any advice is welcome!
Tx
Tom
Dag I
Borst I
4 x Incline Bench Press
4 x Incline Flies
4 x Incline Dumbbell Press
Triceps I
4 x Cable Pushdowns
4 x Lying Dumbbell Extensions
4 x Bent Over Dumbbell Extensions
Buik I
3 x Leg Raises
3 x Crunches
Dag II
Rug I
4 x Dead Lift
4 x Chins
4 x Rows
4 x Rear Lateral Pulls
Biceps I
4 x Barbell Curls
4 x Dumbbell Curls
4 x Concentration Curls
Onderarmen I
4 x Palms Down Dumbbell Wrist Curl
4 x Palms Up Dumbbell Wrist Curl
Buik I
3 x Leg Raises
3 x Crunches
Dag III
Schouders I
4 x Dumbbell Shoulder Press
4 x One-Arm Side Laterals
4 x Bent Over Raise
3 x Shrugs
Benen I
4 x Squats
4 x Leg Press
4 x Leg Extensions
4 x Leg Curls
4 x Calf Raise
Buik I
3 x Leg Raises
3 x Crunches
ik train nu ongeveer een jaar heel onregelmatig(tot een volle maand inactief) en kan binnenkort terug regelmatig intensief trainen daar men werk het me terug toe laat.
Gedetailleerde data over mezelf weet ik niet, enkel dat ik 86-88kg weeg en 1m95 groot ben.
Nu vind ik persoonlijk dat je het resultaat wel goed begint te zien maar door het onregelmatig trainen en vaak dezelfde groepen over te slaan is het niet helemaal evenredig verdeeld. Maanden zelden incline borst getraind, zelden benen en geen deadlift zijn zo wat de grootste fouten. Ben wel tevreden over men schouders en midden/boven rug, heel opvallende V vorm gekregen. Mede door men smalle taille wsl...
In dat opzicht heb ik zo wat een trainingsschema opgesteld, bare with me though, men BB methodologie is nog vrij beperkt. Thank god for google .
Any advice is welcome!
Tx
Tom
Dag I
Borst I
4 x Incline Bench Press
4 x Incline Flies
4 x Incline Dumbbell Press
Triceps I
4 x Cable Pushdowns
4 x Lying Dumbbell Extensions
4 x Bent Over Dumbbell Extensions