1ste dag na 2jaar inactiviteit + startschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1ste dag na 2jaar inactiviteit + startschema

Hoi iedereen,

Heb sinds gisteren mijn eerste training na bijna 2 jaar achter de rug. Het deed me heel veel deugd maar voel het nu wel overal een dagje later. Maar al bij al valt het nog goed mee. Ben rustig gestart in mijn gewichten. Aangezien ik lang niet meer getraind heb ben ik uiteraard gestart met een allround schema om er effe terug in te komen.

En mijn schema is het volgende: (ik doe steeds sets van 12/10/8)

Borst:

Peck deck
    Bench press

Biceps:

Dumbell curl
    Cable curl

Triceps:

Triceps pushdown (cable)
    One arm triceps extension

Schouders:

Dumbell press
    Machine side raise

Rug:

Back pulldown
    T-bar row, brede en smalle grip (toestel)

Benen:

Squat
    Seated leg curl

En om te eindigen nog wat buikspieroefeningen.
    Dit ga ik gedurende de komende 2 weken om de andere dag doen om dan over te schakelen naar een meer specifiek schema. Tips en suggesties zijn altijd welkom.

Greetz

Trainingssticky vind ik beter. Zal ook wel mede zo komen omdat ik dat schema zelf verzonnen heb.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als het toch is om er weer in te komen en spieren weer te laten wennen zou ik weekje of 2-4 rippetoe doen gewoon maar om weer los te komen
      nu doeje toch overbodige zaken
      als het is om weer te wennen heb je bv bicep en tricep nog niet nodig, worden al getraind net zoals dumbell press overbodig

nogmaals vermelden dat mijn comment enkel is als je dit doet om weer in routine te komen als het is dat je dit als schema wil gaan gebruiken is mijn comment
      kijk es rond op het forum, trainingschema´s zat
      succes btw

Comment

Denk dat ie voorlopig niet meer zal posten door de spierpijn hahahah
        Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X