Gaat dit lukken ervaren Sporters ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaat dit lukken ervaren Sporters ??

Hallo allemaal ,

Ik ben nieuw hier dus weet ook niet of ik nu op de juiste plek een forum open,maar heb eigenlijk wel al een vraag, en ben benieuwd wat jullie mij kunnen antwoorden.

Ik ga dit jaar niet op vakantie dus blijf lekker hier in NL, maar heb mezelf voorgenomen om vanaf 20juli tot en met 1 september( ongeveer 6weken dus) intensief te gaan trainen, dat er ongeveer zo uit gaat zien:

5Keer per week Hardlopen in grote parken en richting de duinen. 30 tot 45 min lang

5Keer per week droog trainen dus setjes van gemidd 20 herhalingen voor elke spiergroep

Iedere dag buikspieren

En een aangepaste voedingsschema die ik nog ergens moet zien te vinden

Ik weeg nu 85 kilo en ben 1.75, en mijn doel zou dan moeten zijn dat ik 5 tot 10 kilo afval in die 6weken. En ikga 2dagen rust in de week en iedere dag gemid 9 uur slapen en twee keer sporten 1 keer vroeg beginnen met harlopen en in de avond droog trainen

Ik zou graag willen weten of dit effectief kan zijn en of jullie mij wat meer tips en adviesen willen geven over deze manier van trainen.

Eerst: welkom

Verder : gaat je niet lukken.

Advies: trainings en voedingssticky's doorlezen, en geen onmogelijke doelen stellen.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ja het doel is realiseerbaar, maar niet met je huidige trainingsopzet. Lees eens wat over HIIT/tabata's, en de trainingssticky. Stel een goed voedingsschema op (zie andere sticky), en als je die drie dingen juist implementeert is het haalbaar.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je wilt graag een haalbaar doel nastreven met de verkeerde middelen. Je gaat jezelf overtrainen met dit schema en je hebt nog niet eens je voeding op orde. Mijn tip: optimaliseer allereerst je voedingschema en doe daarna 3 keer per week een goed fullbody schema OF doe 4 dagen per week een ub/lb split. Je kunt ook iedere dag cardio doen, mits het je krachttraining niet in de weg zit. Vlak na je krachttraining of s'morgens op nuchtere maag zijn goede tijdstippen.
        Iedere dag buikspieren doen is pure bullshit. Je kunt ze beter 2 keer per week trainen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X