Nieuw schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw schema

Ik ben sind een maandje weer aan het trainen, na er 7 weken uitgelegen te hebben en heb eerst 2 weken FB gedaan en toen 2 weken UB/LB.
    Nu traint er bij mij een gast die aan wedstrijden doet en ik heb van hem een schema gekregen dat ik een tijdje wil proberen, volgens mij is het soms te(4borstoefeningen) maar hij zegt als ik er goed bij blijf eten dat ik geheid een pak groter wordt.
    Aangezien ik voor alles wel in ben dacht ik het gewoon eens 6 weken te gaan doen hieronder het schema.

dag 1 borst schuin bankdrukken/schuine flyes/machine press
    dips/cable cross#
    triceps skull crusher
    prerss down#/reverse pull#

dag 2 rug front pulldow/ neckpulldown/barbellrowing
    cable rowing/ deadlift
    biceps barbell curl/hammer curl/afwisselende

dag 3 schouders upright row cable/ front raises/ BOR / neck press

onderrug hyper extensions
    buik hanging knee raises/crunch

dag 4 benen squat wijd/front squat smal/ leg press/leg ext#
    lunges barbel#/stiff leg deadl/leg curls
    staand kuiten/zittend kuiten

alles doe ik 15-12-10-10
    en waar een #staat 15-12-10

Ik heb het nu een week gedaan en het is wel een lekker schema, maar er is vast wel het een en ander te verbeteren dus laat het maar horen.

MVG quibus

Vind het bitter weinig. Te veel isolatie, en verkeerde volgorde. Meer borst dan benen en rug, en ook daar klopt het niet helemaal. 15 Reps vind ik echt helemaal niks, maar dat kan ook iets persoonlijks zijn. Ik geloof gewoon niet dat 15 reps meer gaan doen dan je bloed een beetje laten stromen. Wellicht dat je voor wedstrijden wat gaat pompen om nog snel wat grootte te winnen (dat het vocht is maakt voor de wedstrijd geen barst uit), maar verder...

Originally posted by quibus View Post
    dag 1 borst/tri/buik
    Low incline bankdrukken
    dips
    schuine flyes
    Hanging knee raises
    Swiss ball crunches

dag 2 rug
    Chin ups
    barbellrowing
    cable rowing (smal, zowat plat liggen op het eind, je moet die stretch lekker voelen)
    deadlift

dag 3 benen
    backsquat
    Romanian deadlift
    front squat smal(of sissy squat)
    Leg curl (reverse of gewoon)
    lunges barbel (eventueel jumpvariant)
    staand kuitheffen/zittend kuitheffen

dag 4 schouders/armen(/onderarmen)
    Push press
    front raise/side raise circuit
    shrugs (eventueel powershrugs)
    triceps skull crusher
    press down
    biceps barbell curl
    Lying incline dumbell curl
    hammer curl (eventueel)
    Zo zou ik hem doen. Qua reprange zou ik 4x8 aanhouden of omdat je net weer bezig bent 3x10.
    Last edited by GeneralIx; 20-07-2008, 17:23. Reason: Twee posts staat zo slordig
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja ik vind het ook geen optimaal schema , maar omdat die gast zo groot is denk ik dat ie wel iets goed doet , ik ga het gewoon effe proberen kijken wat het doet en dan ga ik na die 6 weken weer ub/lb doen en dan daarna doe ik het zoals jij zegt en dan idd setjes van 4x8.
      bedankt voor je advies.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Ja ik vind het ook geen optimaal schema , maar omdat die gast zo groot is denk ik dat ie wel iets goed doet , ik ga het gewoon effe proberen kijken wat het doet en dan ga ik na die 6 weken weer ub/lb doen en dan daarna doe ik het zoals jij zegt en dan idd setjes van 4x8.
        bedankt voor je advies.
        Geen punt bro.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X