Herhalingen, Sets

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Herhalingen, Sets

Hoi

Ik zal me ff voorstellen

Ik ben 14 jaar oud
    Ik weeg 60kg
    En ben 1.68m

Ik train nu al een paar maanden 2-3
    Ik ga 2x in de week naar de sportschool (dit is wat ik mag voor mijn leeftijd)

Nou zei iemand steeds tegen mij die daar werkte van dat ik 20 herhalingen moest doen en 3 sets. Nou vroeg ik aan een man die daar werkte hoezo dat was en hij zei van dat als ik mijn spieren wat groter wou zien dat ik minder herhalingen en meer kg moest doen, maar dat ik dat niet zou moeten doen omdat mijn botten niet volgroeid zijn en ik dus in een groeifase zit.

Nou heb ik ook best veel topics hier gelezen en ben heel wat wijzer door geworden, maar wat ik wou zeggen is dat ik juist wil dat mijn spieren wat groter worden dus mijn vraag is zou ik mezelf er echt aan moeten houden aan die 20 herhalingen en 3 sets of mag ik ook 15 sets en wat meer kg, want ik zie niet heel erg veel resultaat wel een beetje maar dat wil ik beter hebben.

(En het ligt niet aan hoe ik train want ik ik duw de kgs rustig van me weg en weer terug en van wat ik allemaal gelezen heb doe ik het zo goed)

Graag spoedig antwoord, en alvast bedankt

Ik zou inderdaad nog niet al te zwaar trainen.
    Gewoon setjes van 4 x 15 maken. Post je trainingsschema maar eens. Wij kunnen je daar wel bij helpen.
    Maar wat het belangrijkste is, is je voedingsschema. Post ook maar eens wat je eet, volgens mij ligt het daaraan.
    Wat mij betreft is eten 70% en trainen 30%.

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
      Ik zou inderdaad nog niet al te zwaar trainen.
      Gewoon setjes van 4 x 15 maken. Post je trainingsschema maar eens. Wij kunnen je daar wel bij helpen.
      Maar wat het belangrijkste is, is je voedingsschema. Post ook maar eens wat je eet, volgens mij ligt het daaraan.
      Wat mij betreft is eten 70% en trainen 30%.

Mijn Trainingsschema: