Hoi
Ik ben vandaag begonnen met een trainingsschema samen te stellen dit is hoe het er als volgt uit ziet: (let op als het er dubbel staat is het een compound oefening)
Borst
Bench Press
Seated Fly's
Triceps
Bench Press
Rug
Cable Row
Roeien
Lat Pulldown
Seated Reverse Fly's
Biceps
Arm Curl
Barbell Curl
Cable Row
Benen
Leg press
Leg Extension
Seated Leg Curl
Schouders
Seated Military Press
Seated Reverse Fly's
Buik
Abdominal
Nou vroeg ik of jullie mij konden helpen met het indelen van mn oefeningen in deze dagen: Woensdag & Vrijdag dat zijn de enige dagen wanneer ik mag trainen vanwege mijn leeftijd (14jaar) in de sportschool en maar een uurtje.
En willen jullie ook mij advies geven en/of zeggen of de oefeningen goed zijn.
Ik was van plan om 4 reps en 15 herhalingen te doen met het max gewicht mijn doel is om massa te creëren graag ook hier advies over.
Alvast Bedankt, Kritiek is altijd welkom
Ik ben vandaag begonnen met een trainingsschema samen te stellen dit is hoe het er als volgt uit ziet: (let op als het er dubbel staat is het een compound oefening)
Borst
Bench Press
Seated Fly's
Triceps
Bench Press
Rug
Cable Row
Roeien
Lat Pulldown
Seated Reverse Fly's
Biceps
Arm Curl
Barbell Curl
Cable Row
Benen
Leg press
Leg Extension
Seated Leg Curl
Schouders
Seated Military Press
Seated Reverse Fly's
Buik
Abdominal
Nou vroeg ik of jullie mij konden helpen met het indelen van mn oefeningen in deze dagen: Woensdag & Vrijdag dat zijn de enige dagen wanneer ik mag trainen vanwege mijn leeftijd (14jaar) in de sportschool en maar een uurtje.
En willen jullie ook mij advies geven en/of zeggen of de oefeningen goed zijn.
Ik was van plan om 4 reps en 15 herhalingen te doen met het max gewicht mijn doel is om massa te creëren graag ook hier advies over.
Alvast Bedankt, Kritiek is altijd welkom
Comment