Bodypump+trainingschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodypump+trainingschema?

Hallo allemaal ,

ik train al een lange tijd(10maanden) bij een fitnesscentrum. Maar ik zie nog niet zozeer resultaat. Mijn lichaam blijft vettig terwijl ik nog niet zo dik ben.( heb wel een buikje) K ben 8 kilo afgevallen maar het lichaam blijft vettig.
    Daarom dacht ik om Bodypump te gaan doen, onder leiding van een instructeur weet ik toch beter met wat ik bezig ben en je gaat voor het uiterst en je traint droog.
    Maar ik wil ook graag dan weer massa trainen om die spieren te laten vergroten. en ik ben ook sinds paar weken begonnen aan mijn voeding

DIt zou mijn wekelijkse training worden L:

Maandag: Bodypump
    Dinsdag: Rust ( eerste keren denk dat ik kapot ga van de spierpijn)
    Woensdag:Bodypump
    Donderdag:Rust
    Vrijdag : Massa Biceps,Rug, Buik
    Zaterdag: Rust ( werken helaas )
    Zondag: MAssa Triceps,Borst,Schouders.

( benen doe ik niet omdat ik genoeg cardio doe tijdens het bodypumping.) Als ik er eenmaal gewend ben geraakt ga ik miss 3e bodypump of 3e massa bij doen.

Voeding is 6 boterham met pindakaas of kipfilet. Avond eten is macaroni spaggeti. Dan fitness. Na fitness Kwark en een banaantje. ( toch beginnen met Whey? )

Leeftijd": 18
    Lenge:1.80
    Gewicht: 76
    Vet%: geen idee.

Hoop dat ik wat nuttig informatie van jullie krijg. Alvast bedankt.

Met bodypump doe je ook genoeg cardio voor je bovenlichaam. Oh wacht, daar groei je niet van. Oftewel: train je benen ook. Voedingsschema zou moeten zijn "voeding-schaam-me".
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

kan iemand me es bodypump uitleggen ??

verder weet ik niet wat te geven van advies behalve dan van pas voeding- en trainingschema aan en AUB niet meer die afgezaagde zever van benen trainen ik niet want ik doe cardio of voetbal of basket of ......

succes met je doelstelling maar er is nog werk aan de winkel

Comment

Bodypump bestaat er geloof ik uit dat je gaat steppen met zo'n aerobicsstang in je nek en wellicht nog wel wat andere bewegingen doet. Geloof er echter niet in. Doe dan wel een tabata.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bodypump is wat wij doen met losse gewichten. Je pakt alleen zo licht mogelijk want je moet er een heel dans nummer mee vol houden. Ze doen ook veel partial ROM uit voeringen om de spieren onder spanning te houden voor langere tijd. Je spieren worden zo vermoeid, maar om nu te zeggen dat je kracht of massa er mee bouwt... nee. Het grond concept is interesant, maar als je er dieper naar kijtk proberen ze zoveel princiepes tegelijk toe te passen dat het uiteindeljik allemaal net niet is. Vrij nutteloos dus zoals de meeste fitness klasjes.

Comment

@sado dumpen dan maar dat bodypumpen en echt gaan trainen

Comment

als je rond had gelezen had je deze vraag niet eens durven stellen

edit: je traint al lange tijd? 10 maanden???
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Geen Benen trainen??? dus zo een strandboy wordt je dus.. bovenkant getraint en van die ielige beentjes eronder?

zou toch wel de benen erbij pakken..
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

misschien werkt bodypump wel.......met 30 kilo dumbells in je hand en dan gaan dansen op een nummertje van fear factory......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X