bankdruk knak

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bankdruk knak

Heeft iemand ooit weleens last gehad van een soort knakje in achterkant schouder met bankdrukken? Of iemand die zou weten wat het zou kunnen zijn?

Ik heb daar namelijk last van, erg irritant, voelt niet prettig. Al aan meerdere mensen gevraagd, maar niemand schijnt te weten wat het is.

Dus ik probeer het maar even hier te vragen,niet geschoten is altijd mis.
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Jawel heb het zelf gehad het is inderdaad een heel licht knakje wat verder geen gevaar heeft (toeminste als het is wat ik denk dat het is)

Het is eigenlijk het zelfde als dat je welles op andere plaatsen in het lichaam een knakje hebt als het maar natuurlijk gebeurd want dan is het echt niet erg!

Zit het je nog niet lekker zou je even naar de fysio moeten gaan die onderzoeken je hele schouder op bewegingen enzo...

Groeten

Comment

niets ernstigs mss je houding iets veranderen (hoe geen idee) heb zelf wel met bepoaalde oefeningen dat ik bepaalde houding moet hebben om het niet te laten knakken

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
        Jawel heb het zelf gehad het is inderdaad een heel licht knakje wat verder geen gevaar heeft (toeminste als het is wat ik denk dat het is)

Het is eigenlijk het zelfde als dat je welles op andere plaatsen in het lichaam een knakje hebt als het maar natuurlijk gebeurd want dan is het echt niet erg!

Zit het je nog niet lekker zou je even naar de fysio moeten gaan die onderzoeken je hele schouder op bewegingen enzo...

Groeten
        Ja klopt, maar het voelt vervelend aan. Ik heb het ook in mijn rechterschouder alleen, links niet. Heb houding geprobeerd te veranderen, maar waarschijnlijk is ijn bankje gewoon van dermate harde kwaliteit dat het misschien gewoon daardoor komt.. Iig, gewoon door de knak heen drukken dus?
        Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Ligt eraan wat voor soort "knak"het is, ik voel bij mij ook knak in beide schouders als ik bij borst in de buurt kom en nog een keer als ik naar boven ga, zolang het geen pijn doet is er niks aan de hand bij mij tenminste
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Op verzoek van de TS gesloten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X