Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema

Mijn schema is eindelijk af. heb echt maanden lopen ploeteren met andere schema's maar werkten niet echt lekker.

Denk dat ik nu eindelijk een goed schema in elkaar hebt weten te zetten. wil er as maandag mee beginnen dus misschien kunnen jullie me helpen het een en ander te perfectioneren?

ben alleen nog niet uit over de sets die ik ga doen... dacht aan 3 keer 6 en dan megazwaar. 2 maanden volhouden en dan schema omgooien toch?

alvast bedankt!

Bodynet schema.xls

App.= apparaat
    Trap. Brug= variatie op shrug oefening
    Combi= gecombineerde oefeningen
    Last edited by Opstal; 01-01-2009, 17:48.

hmm ok nog geen reactie... zeker niks op aan te merken ?

Comment

Ben gewoon te lui geweest om het bestand te open. En zo te zien is er overkill op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Kortom te veel oefeningen. Indeling van spiergroepen makes no sense.

Comment

2 keer Borst in de week dan nog eens 5 oef dan triceps en dan benen.

Je moet een nieuwe indeling maken.....
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by Tigra View Post
          2 keer Borst in de week dan nog eens 5 oef dan triceps en dan benen.

Je moet een nieuwe indeling maken.....
          ok misschien teveel oefeningen daar kan ik inkomen. aangezien ik toch heel zwaar train kan ik er wel 2 tussenuit halen. maar wat is er dan mis met de indeling? heb het schema zo samengesteld dat ik elke spiergroep 2 keer per week aanspreek.
          het schema van timo17 vind je wel goed en wil je zelf ook gaan doen. die traint 1 spiergroep per week, dat is 168 uur (7 dagen) rust! dat is gewoon teveel.

voor supercompensatie toch tussen de 48 en 96 uur rust?

Comment

Overkill idd.

Je kan ook proberen elke spiergroep 3 x in 2 weken te trainen.
            Verminder iig je aantal oefeningen per groep.
            Who's the Chef

Comment

ok overkill idd...

heb het toch maar uitgetest en heb nog steeds gruwelijke spierpijn van maandag... zou morgen alweer voluit borst moeten trainen wat dus never nooit niet gaat lukken.

dat idee van jouw been is het proberen waard. 3 keer zelfde spiergroep in twee weken kun je toch zwaar trainen en tegelijkertijd voldoende rust ertussen pakken...

ok thx voor de reacties en ik ga een nieuw schema samenstellen als ik daar tijd voor heb. zal hem ook posten... thx again!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X