TRIPLE_OG's Gevorderde trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sis View Post
    Nope, nooit geprobeerd.

Maar ook als je middelen neemt waarvan je makkelijker in slaap valt, dan nog vind ik dat supps geen vervanger zijn voor rust. Rust is meer dan slapen vind ik.

GABA is niet om in slaap te vallen het maximaliseerd je rust , ookal heb je 4 uur geslapen het lijkt alsof je er 8 hebt gehad, dat is mijn ervaring OG's ervaring en nog een paar maatjes anders zou ik er geen 9 stuks bestellen...
    en tijdens je slaap stimuleerd het ook nog je GH porductie .. mooi meegenomen... en zoals ik al zei het is niet mijn enige suplement ik gebruik er meerdere en ik ben niet afhankelijk van me sups .. het geeft me alleen net dat ene boost om mijn doelen te realiseren ... en geloof mij vooruitgang boek ik ZEKER
    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

4u slapen en het gevoel hebben dat je er 8 geslapen hebt kan volgens mij niet echt goed zijn voor je lichaam. Misschien op korte tijd geen last van, maar na langere tijd zul je toch je lichaam te veel uitputten vermoeien en te weinig laten herstellen...
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        4u slapen en het gevoel hebben dat je er 8 geslapen hebt kan volgens mij niet echt goed zijn voor je lichaam. Misschien op korte tijd geen last van, maar na langere tijd zul je toch je lichaam te veel uitputten vermoeien en te weinig laten herstellen...

pro BBers drinken zelfs een slokje ghb voor het slapen gaan.. niet goed voor je??

gaba wordt zelfs gebruikt voor mensen die JUIST slaapstornissen hebben. alleen niet direct het eerste middeltje wat bij de meeste doktoren warme glas melk is :S

bro als je het niet hebt gebruikt weet je het niet.. ik zou zeggen probeer het en je HEBT ER BESIST GEEN SPIJT VAN !

Comment

Kan misschien wel helpen voor mensen die slaapproblemen hebben. Maar ik denk niet dat het goed is voor mensen die wel goed slapen of die op bepaalde vlakken sneller willen herstellen...
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Kan misschien wel helpen voor mensen die slaapproblemen hebben. Maar ik denk niet dat het goed is voor mensen die wel goed slapen of die op bepaalde vlakken sneller willen herstellen...
            bro wij zijn niet de enige die het gebruiken, .. ik slaap ook goed, maar van gaba wordt me slaap INTENSER waardoor ik SNELLER herstel.. het is niet voor herstel maar omdat je slaap je grootste herstel is , MAXIMALISEER ik enkel mijn slaap ... ik doe nix geks

Comment

Originally posted by sickno View Post
              bro wij zijn niet de enige die het gebruiken, .. ik slaap ook goed, maar van gaba wordt me slaap INTENSER waardoor ik SNELLER herstel.. het is niet voor herstel maar omdat je slaap je grootste herstel is , MAXIMALISEER ik enkel mijn slaap ... ik doe nix geks

Klopt, je slaap is je grootste rust punt van de dag en dus de meeste kans om te herstellen als jij in een diepe slaap zit heeft jou lichaam de tijd iets te herstellen in het lichaam in de meeste gevallen van ons is dit je spieren herstellen.

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
                Klopt, je slaap is je grootste rust punt van de dag en dus de meeste kans om te herstellen als jij in een diepe slaap zit heeft jou lichaam de tijd iets te herstellen in het lichaam in de meeste gevallen van ons is dit je spieren herstellen.

en als je slaap nog dieper dan diep is... is de herstel periode korter (althans gemaximaliseerd) en daarom neem ik het in... heeeheeeee eindelijk iemand die het WEL snapt

Comment

Nope, nooit geprobeerd.

Maar ook als je middelen neemt waarvan je makkelijker in slaap valt, dan nog vind ik dat supps geen vervanger zijn voor rust. Rust is meer dan slapen vind ik.
                  naarmate je ouder wordt, gaat je slaapkwaliteit achteruit.
                  dit betekent dus ook dat je niet zo lang in je REM-fase zit als jaren ervoor.
                  Om dit te maximaliseren gebruik je dus dingen als gaba, melatonine, valeriaan etc.

Bullshit als mensen steeds komen zeggen:"je moet t uit je eigen lichaam halen"

alsof je daar controle over hebt...
                  en je bent btw ook geen joe couchpotato die heel de dag op de bank zit.
                  zwaardere belasting op je CNS betekent dat je gewoon meer nodig hebt dan je lichaam van nature kan aanmaken...
                  Last edited by dedicated_athlete; 04-01-2009, 20:10.

Comment

ookal heb je 4 uur geslapen het lijkt alsof je er 8 hebt gehad
                    Spijker op zijn kop!

Verder vraag ik me af uit welk onderzoek blijkt dat een kortere diepere slaap leidt tot een beter herstel. Je slaap maakt gedurende de nacht een aantal fases door en die cyclus herhaalt zich een aantal keer. Alle stadia van de slaapcyclus hebben hun eigen doel en zijn noodzakelijk.

Ik kreeg uit je eerdere posts de indruk dat je met trainen los gaat en dat compenseert door ondersteuning bij het slapen. Op de lange termijn ga je schade ondervinden door dat structureel tekort maar eh.. zitten we weer het topic te vernachelen dus rest my case.

Als het voor jou werkt dan is het prima.

@ TRIPLE OG, wanneer ga je starten met het schema?
                    Life's what you make it!

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                      naarmate je ouder wordt, gaat je slaapkwaliteit achteruit.
                      dit betekent dus ook dat je niet zo lang in je REM-fase zit als jaren ervoor.
                      Om dit te maximaliseren gebruik je dus dingen als gaba, melatonine, valeriaan etc.

Bullshit als mensen steeds komen zeggen:"je moet t uit je eigen lichaam halen"

alsof je daar controle over hebt...
                      en je bent btw ook geen joe couchpotato die heel de dag op de bank zit.
                      zwaardere belasting op je CNS betekent dat je gewoon meer moet hebben dan je lichaam van nature kan aanmaken...

ik kan je wel zoenen !!!!
                      NIX MEER AAN TOEVOEGEN

als ALLES uit een menselijke lichaam zou moeten komen, zou het zelfs verboden zijn om een aspirine in te nemen. suplementen zijn er om je LEVENSTIJL te vergemakkelijken of op zijn minst aangenamer te maken.

@: dedicated volgens mij de harste gillers die 1 gaba of melatonine hebben geprobeerd kunnen er niet zonder mee

laat me raden ook al je bureau vol sups ahahah

Comment

Spijker op zijn kop!

Verder vraag ik me af uit welk onderzoek blijkt dat een kortere diepere slaap leidt tot een beter herstel. Je slaap maakt gedurende de nacht een aantal fases door en die cyclus herhaalt zich een aantal keer. Alle stadia van de slaapcyclus hebben hun eigen doel en zijn noodzakelijk.

Ik kreeg uit je eerdere posts de indruk dat je met trainen los gaat en dat compenseert door ondersteuning bij het slapen. Op de lange termijn ga je schade ondervinden door dat structureel tekort maar eh.. zitten we weer het topic te vernachelen dus rest my case.

weet jij niet wat REM- in je slaap in houdt??

Comment

Spijker op zijn kop!

hoe lang moet de termijn zijn 8 jaar???? ik train zo al 2 jaar , en triple og heb ik zo ingetrained.. van een newbie kijk wat zijn stats nu zijn.. en vraag het aan hem zelf of het nou wel werkt op de manier hoe ik knal op de sportvloer?

YO OG ... hoe was je TOEN hoe ben je NU

Comment

klopt niet helemaal.
                            als je 7-8 uur slaapt, zal je misschien 4 uurtjes in je REM zitten. (belangrijkste fase)
                            de rest vd uurtjes zit je nog in de fases voor de diepe REM-fase.

als je bijv een middel neemt als gaba, dan kom je SNELLER in je REM en je BLIJFT in die fase. en met 5 uur slapen en gebruik van GABA zit je er misschien 4 uurtjes in. (net zoveel dus als een volledige 8 uurjes slaap zonder gaba)

ook kan je misschien wakker worden in de nacht door bepaalde dingen en dit heb je niet met sleepenhancers.
                            met een natuurlijke slaap zul je ook nooit zo diep slapen...

Comment

Dit wordt een aardig welles nietes verhaal, dus ik denk dat de conclusie is dat ieder voor zich moet weten of ie het gebruikt ja of nee en of het goed is voor zijn/haar doel.

En overigens: we hebben al twee uitgebreide topics over dit onderwerp door jullie zelf gestart, dus misschien prettig het daar verder uit te vechten?
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by sickno View Post
                                hoe lang moet de termijn zijn 8 jaar???? ik train zo al 2 jaar , en triple og heb ik zo ingetrained.. van een newbie kijk wat zijn stats nu zijn.. en vraag het aan hem zelf of het nou wel werkt op de manier hoe ik knal op de sportvloer?

YO OG ... hoe was je TOEN hoe ben je NU
                                heey

interessantie discussie allemaal

Ik begon in December 2006, we zitten nu in januari 2008 dat is dus 13 maanden volop getraind.
                                mijn stats toen waren
                                BP:60 kg
                                SQ: 70 kg

en NU
                                BP: 130 kg
                                SQ: 140 kg
                                DL: 150 kg

@ Sis, als je kwaliteit van je slaap beter is zal je vanzelfsprekend gaan dromen je zult dus ook beter gaan herstellen dus heb je minder hersteltijd nodig hebben. Ik meer door bijvoorbeeld GABA dat ik in de ochtend helemaal uitgerust voel en gelyk wil gaan trainen.
                                Ik ben trouwens al iets van 2 maanden bezig met dit krachtschema schema, ben er zeer tevreden met het behaalde resultaat in kracht en massa
                                18 jaar, 105 kg,

DL:
                                210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X