Fallies kut schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fallies kut schema

Op het moment train ik op een manier dat je geen reps telt per set. En je verhoogd het gewicht ook niet per set. Je pakt 1 gewicht en doet elke set zoveel mogelijk reps tot je uiteindelijk een x aantal gedaan hebt. Dus het kan best zijn dat je de eerste set 12 reps haalt en op het eind 3-4 sets met maar 3 reps doet. Het is pittig, maar traint lekker.

Toch voelde het alsof ik wat miste in me schema. Dus even een oud schema bekeken waar ik goed op ging en dat gebruikt als ondergrond. Iedereen die mijn "olympisch bodybuilding" schema nog herinnerd weet wat ik bedoel.

Maar nu zit ik op de maandag te kijken en heb daar Decline Press staan. Om de 1 of andere reden voelt dat niet goed. Wellicht beter te vervangen met Flye's aangezien de borst al aardig wat krijgt te verwerken met de 10x3?

Verdere op- en aanmerkingen zijn ook welkom.

Zou ook geen 2 presses doen als je al 10x3 doet op de maandag. Ziet er goed uit, train je je armen niet of gewoon voor het gemak weggelaten?
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Me armen groeien beter op compounds dan iso's. Daarnaast is de One Handed Press meer een Tricep gerichte oefening en pak je ze ook enorm met Floor Presses. Daarnaast krijgt me bicep voldoende aandacht met de rug oefeningen en dan nog even een bicepje los.

Heb je wellicht een suggestie qua vervangende oefeningen voor de Decline Press op de maandag dan?

Comment

Mis ik geen deadlift, ik weet dat je GM's doet, maar vind zelf deadlift toch wel een must ? IPV Decline press op maandag eventueel weighted dips schuingehangen (zie ik toch vaak als iets meer dan decline).
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik zou het gewoon op een isolatie oefening houden. Je doet nu totaal 6 presses waarbij je op 1 de 10x3 toepast.. is echt wel genoeg hoor qua compounds.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hmm...

Geen idee wat ik doen zou kunnen doen ipv de Decl. BP op maandag. Glute Ham Raise is leuk en aardig, maar de hamstring krijgt al genoeg werkt met GM's en op de woensdag. Front Raises zie ik niet zo zitten ivm blessure gevoeligheid. Een extra bicep oefening lijkt me ook nutteloos aangezien het al genoeg op de woensdag/vrijdag krijgt. Enige wat overblijft zijn de Side Raises of Flye's te doen of nog een squat variant.

Woensdag vervang ik de High Pulls wellicht door Rack Pulls.

Comment

In plaats van decline: incline.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X