schema maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema maken

Beste mensen,

Ik heb op dit forum allerlei verschillende trainingsschema's gezien.
    Momenteel train ik een maand of 5 en ik doe om de dag, al mijn oefeningen.

Nu wil ik ook een schema maken en mijn oefeningen per spiergroep verdelen zodat ik vaker naar de sportschool kan en gerichter kan trainen.

Dit leek mij een logische verdeling. Maar omdat ik hier ook schema's zie met andere opbouw wou ik het even checken.

triceps / borst / schouders
    biceps / rug
    been / buik
    rust

Alvast bedankt voor reacties.
    ''Elke reis begint met een stap''

Ik vind het op zich een goed schema maar zou borst en schouders niet op 1 dag doen...

Comment

Schouders dan bij de rug en biceps doen?
      Of is schouders bij benen en buik beter?
      ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Doe zelf Rug-Triceps Borst-Biceps Benen-Schouders

Comment

Als je schouders en borst niet wil splitsen kan je beter het zogenaamde push-pull-benen schema volgen... hierbij pak je namelijk de voorkant schouders bij borst en achterkant bij rug...

Als je het kan veroorloven kan je 4 dagen doen en dan schouders op een aparte dag...

Persoonlijk vind ik buik trainen is onzin als je vetpercentage boven ~17% zit.. met de meeste compounds pak je hem ook.... als je buik wel wilt pakken heb je vaak aan 1 set wel genoeg en kan je hem net zo goed op borst dag doen... ik zie ook nooit mensen hun onderrug apart trainen... ja deads pak je hem wel zwaar... zullen wel veel mensen me op aanvallen maar dat is mijn mening
          Last edited by Svalin; 21-04-2009, 17:08.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X