"automatisering" sportschool...:-(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "automatisering" sportschool...:-(

Na enige tijd van afwezigheid op de sportschool(blessure) heb ik kort geleden mijn trainign weeer opgepakt,....althans , dat was de bedoeling....
    Tijdens mijn afwezigheid is er het èèn en ander veranderd.......
    Waar je vroeger nog gewoon met een trainingsschema onder de arm aan het werk kon(ik doe met name krachttraining + cardio), moet je je nu inloggen...en inloggen,....en inloggen,.......
    Bij ELK apparaat(van dumbells,roeimachine, buikspiermatje tot aan de loopbanden toe)staat/hangt nu een digitaal apparaat waarop je je telkens inlogt.
    Dit apparaat registreert dan wat je doet+hoeveelheid etc.
    ik zie best de voordelen: je kan heel makkelijk je progressie zien,..maar ik zie toch meer nadelen:
    Vooraf is door de instructeur een traningsschema ingevoegd. Hier kun je dus niet van afwijken(weg vrijheid).Verder registreerd dit apparaat ook de bewegingsuitslag bij alle vaste krachtapparatuur.Ga je te snel dan hoor je een piepje.
    Jullie begrijpen het al: je zit continue in een concert van piepjes om me heen!!!

Graag jullie mening hierover: ik overweeg nl. van sportschool te wijzigen, daar ik het gevoel van vrijheid kwijt ben, het wel erg begint te lijken op een "sportfabriek" en door het continue moeten inloggen ik meer (ongebrukte)tijd kwijt ben.
    Ben ik aan het zeuren of is overstappen toch niet zo'n gek idee???

Ik heb laatst getraind met bliepjes-kleurtjes-en-lampjes-apparaten bij een vriend en ik vond het al vreselijk. En dan zat ik niet eens vast aan inloggen en trainingsschema en dergelijke. Voor mij zou het meer dan genoeg reden zijn over te stappen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Lijkt me duidelijk: overstappen.

Comment

Overstappen no doubt!!
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik ben 1x bij Achmea wezen kijken.. Daar moest je ook voor ieder apparaat (losse dumbels/barbels mochten niet) je pasje gebruiken. Heel vaag.
          Maar met die piepjes lijkt me helemaal vervelend.
          Ik vind dat je erg geduldig bent, omdat je niet na 1x hard wegrent

Comment

Bij Health City heb je een digitale sleutel waar alles op staat. Ik gebruikte hem NOOIT!

Comment

Nou , lijkt me duidelijk,...jullie hebben mijn gevoel bevestigd....ik ga dus 'verhuizen"......!!!!

Comment

Fles water over die apparatuur heen en naar het squatrek lopen

Als dat er ook niet is houd ut op en verkassen dan maar
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

je kan toch zelf de pin in het gewicht drukken of niet dan? trainen en zelf tellen.. kut systeem hebben wij hier ook

Comment

technogym apparaten hebben dat met die sleutel, maar je kan inderdaad nog sporten zonder de sleutel er in te doen. Gewoon zelf pin steken en tellen. Losse gewichten heb je geen inlog systeem gelukkig, maar als je wilt kun je alles handmatig invoeren wat je gedaan hebt. zoveel werk...doe thuis wel in me excell :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Bij Health City heb je een digitale sleutel waar alles op staat. Ik gebruikte hem NOOIT!
                      Idem hier

Enige die ik hem ooit zag gebruiken waren de cardio-freaks en de huismoeders op de abductor
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Wat een gezeik dat je niet kunt afwijken van je schema. Ik zou niet alleen de sportschool verlaten, maar hem bij voorkeur ook in de brand steken.

Na de eigenaar stijf te hebben gescholden uiteraard, en "homo" in de lak van zijn nieuwe auto te hebben gekrast.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Haha, now were talking!!!!
                          Ik ben een ster in vloeken,...!@#$%^&*()_+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                            Idem hier

Enige die ik hem ooit zag gebruiken waren de cardio-freaks en de huismoeders op de abductor
                            Kzit ook bij health city maar ik heb het gelukkig niet ^^

Comment

wat ben ik blij datk in een old school 70's gym vol met arnold schwarzenegger foto's en zonder instructeurs en geen elektrische apparaten zit.

Heerlijke gym wil er nooit meer weg, 10tje per maand
                              Pumping Iron.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X