Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind het er goed uit zien
Bij kuiten zou ik misschien nog seated calf raises zetten.
Verder vind ik 3 bicepsoef na rug en 3 tricepsoef na borst wel redelijk veel. Biceps na borst doen en triceps na rug misschien?
Ik vind het er goed uit zien
Bij kuiten zou ik misschien nog seated calf raises zetten.
Verder vind ik 3 bicepsoef na rug en 3 tricepsoef na borst wel redelijk veel. Biceps na borst doen en triceps na rug misschien?
ik heb nu een hele tijd borst biceps en rug triceps gedaan, dus pak het nu zo aan.
heb ook steeds het gevoel gehad dat me armen nog niet op zijn, dus doe het nu met 3 oefeningen.
revius:
zou bij borst afwisselen met db en bb
bij triceps evt 1 vervangen door een skullcrusher
rug = prima
bij biceps evt 1 oef. met db doen
front raise zou ik eruit doen, je pkat je voorkant schouders al genoeg, zou er eerder 1 voor de achterkant erbij doen
bij benen leg extensions als laaste en bb lunge voor de legcurl
ziet er prima uit verder, zijn maar weinig schemas zo
ik vroeg me dit af, want heb nu een beetje theoriën van ronnie erbij gebruikt en wou dit 6 weken testen, dat is waarom ik leg extension zo heb gedaan en lunges ook. Ik zou ze normaal ook anders indelen, maar wou dit even testen.
front raise haal ik er denk ook uit, ging hem vandaag ff proberen voor de vorm met laag gewicht, maar ik kan het niet eens.
borst heb ik expres gekozen voor alleen dumbbells omdat ik vorige periode alleen barbells gebruikte.
skullcrusher heb ik er ook expres uit gehaald want zit al tijden te kloten met die techniek, lukt maar niet!
biceps check ik nog even
Zou er nog een cable row ofzo bij doen, deadlifts bij benen en dan nog goodmornings bij rug.
Leg extensions uiteraard veel later dan dat je ze in je schema hebt staan.
squats
deadlifts
lunges
leg press
(leg extensions)
laying leg curls
standing calf raises
seated calf raises
is een mooie die ik ook vaak heb gedaan in een 4 dagen split.
MP zou ik staand doen. Benchpress flat als laatste, voor de fly's.
Cable pushdowns stellen niet zoveel voor en je kan een bicep oefening vervangen door hammer curls ofzo of reverse barbell curls
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Zou er nog een cable row ofzo bij doen, deadlifts bij benen en dan nog goodmornings bij rug.
Leg extensions uiteraard veel later dan dat je ze in je schema hebt staan.
squats
deadlifts
lunges
leg press
(leg extensions)
laying leg curls
standing calf raises
seated calf raises
is een mooie die ik ook vaak heb gedaan in een 4 dagen split.
MP zou ik staand doen. Benchpress flat als laatste, voor de fly's.
Cable pushdowns stellen niet zoveel voor en je kan een bicep oefening vervangen door hammer curls ofzo of reverse barbell curls
Bedoel je met benen en rug mager dat het te weinig oefeningen zijn?
MP staand heb ik vorige periode al gedaan, en bij biceps heb ik als laatste concentration curl erin gezet in plaats van cable curl.
En dat van benen is een test, kijken hoe dat uit pakt, met leg extension pre exhaust en gelijk helemaal warm voor squat.
MP staand heb ik vorige periode al gedaan, en bij biceps heb ik als laatste concentration curl erin gezet in plaats van cable curl.
En dat van benen is een test, kijken hoe dat uit pakt, met leg extension pre exhaust en gelijk helemaal warm voor squat.
Denk dat je alleen maar je squat hiermee verneukt. Veel sneller vormfouten. Dat, terwijl squats echt de koning van alle oefeningen zijn! Als je leg extension als pre exhaust wilt doen, zou ik ze eerder na de squats en voor de leg press zetten als je het graag wilt proberen. Anders gaat je squat echt zwaar achteruit denk ik.
Sowieso! Het liefst ook 2x squatten, maar dat komt een beetje slecht uit in de meeste schema's.
Daarom vind ik fullbody's ook zulke goeie schema's: 3x per week squatten en 3x deadliften. Groeien als kool
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
In vergelijking met borst zeker. Meestal doe ik in een split 3-4 borst, 6 rug en 8-9 benen.
dit vind ik eerlijk gezegd toch echt wel wat overdreven.
Denk dat je alleen maar je squat hiermee verneukt. Veel sneller vormfouten. Dat, terwijl squats echt de koning van alle oefeningen zijn! Als je leg extension als pre exhaust wilt doen, zou ik ze eerder na de squats en voor de leg press zetten als je het graag wilt proberen. Anders gaat je squat echt zwaar achteruit denk ik.
als ik merk bij me training dat het totaal niet gaat zal ik aan je woorden denken!
Sowieso! Het liefst ook 2x squatten, maar dat komt een beetje slecht uit in de meeste schema's.
Daarom vind ik fullbody's ook zulke goeie schema's: 3x per week squatten en 3x deadliften. Groeien als kool
ja oké, het liefst, maar in een schema als dit gaat dat niet zo goed werken denk ik, 2x deadlift zou nog kunnen maar 2x squat lijkt me wat apart.
Comment