4 daags split

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 daags split

Toch een nieuw schema gemaakt. FB met 5 sets was voor mij slecht haalbaar.

Vandaar een nieuw split schema gebasseerd op 4 trainingsdagen.

Kritiek altijd welkom!!!

Zit zelf beetje met onderrug in de knoop, ene dag dl ik met benen en andere dag dl ik met rug.

I hoor het wel.
    Attached Files
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Lijkt me sowieso dat DL na een eerdere benen dag niet zo heel erg goed zal werken.
    Ik denk sowieso dat er nog veel valt te verbeteren, aangezien ik ook nog good morning zie. Elke dag onderrug lijkt me wat teveel van het goede.
    Hoezo ga je niet voor de:

borst triceps of biceps
    benen kuiten
    schouders traps
    rug biceps of triceps

Lijkt me fijner als je 4 dagen achtereen wil trainen.
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Lijkt me sowieso dat DL na een eerdere benen dag niet zo heel erg goed zal werken.
      Ik denk sowieso dat er nog veel valt te verbeteren, aangezien ik ook nog good morning zie. Elke dag onderrug lijkt me wat teveel van het goede.
      Hoezo ga je niet voor de:

borst triceps of biceps
      benen kuiten
      schouders traps
      rug biceps of triceps

Lijkt me fijner als je 4 dagen achtereen wil trainen.
      Bewust gedaan. Er zal met enige regelmaat een zaalvoetbalwedstrijd komen op woensdag, wat betekend dat ik een dag minder kan trainen. Dus dag 4 komt te vervallen. En de groepen uit dag 1 (dus ook dag 3) zoieso 2 keer pakken omdat dat groepen zijn die ik zoieso wil aanpakken. Dus schouders en armen bijvoorbeeld.

Comment

kan je dan niet beter een 3 dagen split met een optionele 4e dag?
        want 4 dagen achtereen met een push pull/ub/lb of zo lijkt me ook niet echt fijn.
        ik zou zeggen 3 dagen achter elkaar onderrug sowieso geen optie.
        Groeten

Comment

Als je 5 sets van ongeveer 6 reps eruit perst per oefening, dan is maandag en woensdag toch wel erg kort op elkaar vind je niet?

Denk toch wel dat je spieren minimaal een dagje langer rust nodig hebben als je zo zwaar gaat trainen.

En zowiezo je benen 4 dagen achter mekaar, dan kan je voetbalwedstrijd waarschijnlijk op de bank doorbrengen maat
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Lijkt een ub/lb niet beter als je 4 dagen hebt.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Redelijk wat kritiek. haha, bedankt alvast. Ik ga er nog eens ff kritisch naar kijken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X