Mijn schema

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn schema

Hey ik ben 14
    dit is mijn schema:
    15x leg raises 3 sets
    20x crush ups 3 sets
    25x side crunch 3 sets per kant
    25xobliques(benen recht lichaam naar benedenmet dumbell) 3 sets per kant
    biceps: gewicht tillen 10x 3 sets per arm (zoveel mogelijk gewicht)
    triceps net als biceps

ik wil graag buikspieren hebben(sixpack), obliques en armen
    is dat dan een beetje goed?
    ik doe dit dinsdag,donderdag en zaterdag en verder fiets ik elke dag een uur en voetbal ik 3 keer in de week( maandag, woensdag en zaterdag)

EN ik heb vlak na oefening wel spierpijn maar een tijdje later niet meer, maakt dat veel uit ??

grote armen en sixpack

Hey ik wil graag grote aremen hebben (A king is not a king without MUSCLES)

En een sixpack welke oefeningen moet ik hier voor doen en hoeveel? 3 dagen in de week weet ik wel

Comment

Net zoals we tegen Gentjuh hadden gezegd...mond houden en lezen.
      Maak een fatsoenlijk eet patroon en pak het full body trainingsschema voor beginners uit de sticky topics.
      Geen gezeur en gewoon doen

Comment

OKOK, maar als ik met dit schema door ZOU gaan, zou ik dan goede buikspieren en armspieren krijgen ?? want ik hoef niet strak te staan van de spieren maar gewoon mooi buikje hebben

in ieder geval bedankt voor reactie thx mate

---------------------------------------------
        "wat heeft hij een dikke buik zeg......., nej dude hij beschermt zijn sixpack

Comment

Je hijackt eerst iemand anders' topic voor vragen over je schema omdat je niet weet hoe je een nieuw topic opent en vervolgens maak je een nieuw topic aan in de verkeerde sectie om vragen te stellen over je schema? Deze gaat dicht. Je vragen mag je stellen in het andere topic (die ik voor je hebt aangemaakt).
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X