Helppp!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lkkr gaan werken en zelf betalen per maand kost het toch niet zo veel, heb je wel met zaterdag bij elkaar verdient als je gaat werken in plaatsenlijke supermarkt of iest wat je wilt.

dan kan je in de sportschool echt gaan knallen
    Calisthenics / Street workout

Comment

ga werken bij appie hein ofso, ik werk ook bij een AH filiaal, en het betaald egt zeer goed voor mijn leeftijd.
      ik ben 16 en krijg €4.23 netto per uur, 12uur per week, mooi zakcentje als je na 4 weken je loonstrookje hebt

Comment

Ik heb ook wel werk hoor! haha elke zaterdag ga ik mee beunhazen bij een betonboor/zaag bedrijf is al aardig zwaar werk en dan eet ik ongeveer per dag: 12 boterhammen met oa kipfilet,pindakaas,gebraden gehakt,kaas enzo(natuurlijk ook warm eten en wel paar tussendoortjes) maar als ik een effectief voedingsschema wil Moet ik dat dan ergens uitrekenen hoeveel ik nodig heb enzo? en wat precies als ik wil aankomen in massa? Oja ik krijg rond de 60 euro per zaterdag ligt maar net aan de beunhaas dus geld heb ik er wel voor ja! vind alleen moeilijk om het allemaal zo precies te doen enzo met het voedingsschema! maar het zal wel moeten! heb het er iig wel voor over

Comment

Komt-ie nog een keertje: Lees eerst eens de stickies.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ja het is ook wel moeilijk in het begin, en je zult je er misschien niet iedere dag precies aan kunnen houden, maar je raakt er ook aan gewent om een schema aan te houden, het word een gewoonte

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Komt-ie nog een keertje: Lees eerst eens de stickies.

Waar kan ik die vinden:$?

Comment

LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Kan je overweg met Excel? Zo ja, begin dan eens met daar een voedingsschema te maken (met voedingswaarde erachter), post die dan kijken we of er nog het een en het ander aangepast kan worden. Is niet zo erg als het lijkt .
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Bedankt!

Comment

Originally posted by Roy- View Post
                      Kan je overweg met Excel? Zo ja, begin dan eens met daar een voedingsschema te maken (met voedingswaarde erachter), post die dan kijken we of er nog het een en het ander aangepast kan worden. Is niet zo erg als het lijkt .
                      Ja heb het al wel eens een keer op school gehad!
                      Ja zal ik doen

Comment

Ik vind ut eg een klote programma, k gebruik veel liever Word

Comment

Maar als ik dus een goed krachtschema/voedingsschema heb komt alles goed?

Comment

Originally posted by Kingston16 View Post
                            Maar als ik dus een goed krachtschema/voedingsschema heb komt alles goed?
                            Jazeker! Het conflict tussen Israël en Palestina wordt opgelost, de financiële crisis verdwijnt op miraculeuze wijze als sneeuw voor de zon en het schijnt zelfs zo te zijn dat squatten kanker en AIDS voorkomt en geneest!

/sarcasm

Als jij een goed trainingsschema en voedingsschema hanteert en daar voldoende bij rust, zul je zeker wel vooruitgang gaan zien. Dat zal in het begin relatief snel gaan en daarna langzamer; discipline is belangrijk.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Jazeker! Het conflict tussen Israël en Palestina wordt opgelost, de financiële crisis verdwijnt op miraculeuze wijze als sneeuw voor de zon en het schijnt zelfs zo te zijn dat squatten kanker en AIDS voorkomt en geneest!
                              There we go again..

Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

hahahahahahahahaha

Squatten is gezond :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...