Allen.
Ik train nu 2j (1.76m 80 kilo) maar pas echt fanatiek (voeding etc etc) 4 maanden.
Eerst sticky gelezen natuurlijk:
rond de 3000k uitgekomen en daarop mijn eiwitten-vetten en koolhydraten berekend.
Daarna mijn voeding opgeschreven en erachter gekomen dat er teveel koolhydraten en iets te weinig vetten in zaten (volgens mij is dat bij 90% van de mensen zo en 1 van de hoofdredenen waarom je juist aankomt)
Voeding aangepast (nog aan het finetunen met +- 500 k minder->>wil afvallen maar zeker geen spieren verbranden
) Ik doe hierbij wel een eiwitshake 3 x per dag en 1 x per dag Megagrow + op trainings dagen voor en na de training dextro juice en essential amino stack.
Bovenstaand even ter info...Onderstaand mijn schema dat ik 6 weken wil doen. Zit een beetje met het probleem na de 6 weken.
VR 1 Of onderstaand schema nog eens 6 weken in piramiden vorm (zwaar naar licht) of merendeel van de oefeningen (behalve de core->>De oefeningen die er zeker in moeten blijven zitten) wisselen.
VR 2 Ik wilde ook na de 6 weken HIT cardio /fietsen/lopen/roeien gaan toevoegen. Is dit verstandig of is het beter dit na 12 weken te doen...
Wat is beter denken jullie)onderstaand schema netjes geleend van dit forum.
MAANDAG
Spiergroepen: Borst en Triceps
Oefening
Borst:
Bench press
Fly
Schuin drukken
Cable cross over
Triceps:
Dippen
Push down (stang)
Liggende triceps
Extensie (ez bar)
WOENSDAG
Spiergroepen: Rug en Biceps
Oefening
Rug:
Optrekken
Hoge Pulley
Lat. Pull down
Dumbell row
Biceps:
Biceps curl (ez bar)
Dumbell curl
Cable curl
VRIJDAG
Spiergroepen: Schouders en Benen
Oefening
Schouders:
Front press (smith machine)
Dumbell side raise
Reversed fly
Upright row of shrugs
Benen:
Squat
Leg curl
Leg extension
Lunge
Calve raise
Alvast bedankt.
Alex
Ik train nu 2j (1.76m 80 kilo) maar pas echt fanatiek (voeding etc etc) 4 maanden.
Eerst sticky gelezen natuurlijk:
rond de 3000k uitgekomen en daarop mijn eiwitten-vetten en koolhydraten berekend.
Daarna mijn voeding opgeschreven en erachter gekomen dat er teveel koolhydraten en iets te weinig vetten in zaten (volgens mij is dat bij 90% van de mensen zo en 1 van de hoofdredenen waarom je juist aankomt)
Voeding aangepast (nog aan het finetunen met +- 500 k minder->>wil afvallen maar zeker geen spieren verbranden

Bovenstaand even ter info...Onderstaand mijn schema dat ik 6 weken wil doen. Zit een beetje met het probleem na de 6 weken.
VR 1 Of onderstaand schema nog eens 6 weken in piramiden vorm (zwaar naar licht) of merendeel van de oefeningen (behalve de core->>De oefeningen die er zeker in moeten blijven zitten) wisselen.
VR 2 Ik wilde ook na de 6 weken HIT cardio /fietsen/lopen/roeien gaan toevoegen. Is dit verstandig of is het beter dit na 12 weken te doen...
Wat is beter denken jullie)onderstaand schema netjes geleend van dit forum.
MAANDAG
Spiergroepen: Borst en Triceps
Oefening
Borst:
Bench press
Fly
Schuin drukken
Cable cross over
Triceps:
Dippen
Push down (stang)
Liggende triceps