Beginnen trainen, poging tot schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by NickT View Post
    Een beetje offtopic, maar wel belangrijk!
    Ga ook eens je voedingsbehoefte uitrekenen. Ik denk namelijk dat je meer moet gaan eten om gespierder te gaan worden. De simpele reden hiervoor is dat je ongelooflijk veel sport, je hebt maar 1 echte rustdag!

Misschien heb ik het mis, en eet je al als een beest! Maar het kan nooit kwaad hier even bij stil te staan!
    Welja, en vanaf juli-augustus moet ik zelfs weer 5 of 6 keer op 7 dagen in de week gaan voetballen, nu enkel 2 keer omdat het seizoen voorbij is..
    Kzal eens eens een deftig voedingsschema moeten opstellen ook,

Comment

beachboy

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        beachboy
        Ik?

Comment

Originally posted by Gysa View Post
          Welja, en vanaf juli-augustus moet ik zelfs weer 5 of 6 keer op 7 dagen in de week gaan voetballen, nu enkel 2 keer omdat het seizoen voorbij is..
          Zolang je het voetballen maar niet als excuus gebruikt om geen benen te hoeven trainen .
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
            Zolang je het voetballen maar niet als excuus gebruikt om geen benen te hoeven trainen .
            Neh neh

Comment

En zolang je maar vreet als een beer

Al dat voetballen verbrand je super veel kcal mee, dus je moet niet vergeten dat ook weer er EXTRA bij op te vreten als je wilt bulken. En daarmee bedoel ik ook ECHT veel. Denk dus maar aan 4500+ minimaal. Met al dat voetballen kweek je toch niet snel vet op dus des te meer je kan(en moet, om meer massa te krijgen) eten =)

Succes!
              Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X