Hey,
Na aanleiding van een slecht schema wat ik gepost had heb ik met jullie tips een nieuw 4-daags massa schema opgesteld:
Dag 1 : Borst : Incline benchpress - Pushing machine - dippen - flye's
Biceps : Seating barbell curl - hamer curl
Dag 2 : Benen : Squat - pushing machine ( ook voor oefening kuiten) - Kick machine - Lunges
Dag 3 : RUST
Dag 4 : Schouders : Military barbell press - Dumbell press - Side raises - Shrugs
Triceps : Liggende barbell extensions - Cable pulldown
Dag 5 : RUST
Dag 6 : Rug : Wide grip chin up - Bentover row - Neck pulldown - Machine pulldown
Dag 7 : RUST
Bij rug komt de deadlift oefening er nog bij, maar wil eerst nog wat info over de oefening op doen en kijken hoe je hem goed kan uitvoeren.
Op dag 1 en dag 4 train ik ook buik, dan doe ik de volgende oefeningen:
- Straight leg raises
- Crunches
- Oblique crunches
Als iemand nog wat toe te voegen of aan te passen heeft dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
gr
Na aanleiding van een slecht schema wat ik gepost had heb ik met jullie tips een nieuw 4-daags massa schema opgesteld:
Dag 1 : Borst : Incline benchpress - Pushing machine - dippen - flye's
Biceps : Seating barbell curl - hamer curl
Dag 2 : Benen : Squat - pushing machine ( ook voor oefening kuiten) - Kick machine - Lunges
Dag 3 : RUST
Dag 4 : Schouders : Military barbell press - Dumbell press - Side raises - Shrugs
Triceps : Liggende barbell extensions - Cable pulldown
Dag 5 : RUST
Dag 6 : Rug : Wide grip chin up - Bentover row - Neck pulldown - Machine pulldown
Dag 7 : RUST
Bij rug komt de deadlift oefening er nog bij, maar wil eerst nog wat info over de oefening op doen en kijken hoe je hem goed kan uitvoeren.
Op dag 1 en dag 4 train ik ook buik, dan doe ik de volgende oefeningen:
- Straight leg raises
- Crunches
- Oblique crunches
Als iemand nog wat toe te voegen of aan te passen heeft dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
gr
Comment