Ik ben ondertussen 3 jaar aan het trainen en ik train 3keer per week (-+ 1.5uur)
dag 1 : borst, biceps en triceps (4 oef voor elke groep)
dag 2 : rug, schouders, benen ( 4oef voor elke groep)
dag 3 : full body (2 oef voor elke groep)
Buik doe ik elke dag. Ik trainde de eerste 2 jaar, 4 sets van 12 herhalingen en ik nam elke set iets meer gewicht.
Het laatste jaar train ik 3 sets van 10 herhalingen telkens hetzelfde gewicht.
Omdat ik niet echt meer vooruit ging en het gevoel had dat ik massa verloor train ik de laatste 2 maand 3sets van 10 herhalingen en 1 set van 15 herhalingen met de helft van het gewicht.
Ik probeer regelmatig van oefeningen en volgorde te wisselen.
Elke zaterdag ga ik moutainbiken en 1 maal per week ga ik een uurtje joggen. Ik weet dat conditietraining niet echt ideaal is voor spieropbouw
Mijn vraag is ofdat ik goed bezig ben of dat ik mss hier en daar toch best iets zou aanpassen?
Alvast bedankt
dag 1 : borst, biceps en triceps (4 oef voor elke groep)
dag 2 : rug, schouders, benen ( 4oef voor elke groep)
dag 3 : full body (2 oef voor elke groep)
Buik doe ik elke dag. Ik trainde de eerste 2 jaar, 4 sets van 12 herhalingen en ik nam elke set iets meer gewicht.
Het laatste jaar train ik 3 sets van 10 herhalingen telkens hetzelfde gewicht.
Omdat ik niet echt meer vooruit ging en het gevoel had dat ik massa verloor train ik de laatste 2 maand 3sets van 10 herhalingen en 1 set van 15 herhalingen met de helft van het gewicht.
Ik probeer regelmatig van oefeningen en volgorde te wisselen.
Elke zaterdag ga ik moutainbiken en 1 maal per week ga ik een uurtje joggen. Ik weet dat conditietraining niet echt ideaal is voor spieropbouw

Mijn vraag is ofdat ik goed bezig ben of dat ik mss hier en daar toch best iets zou aanpassen?
Alvast bedankt
Comment