schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by florian96 View Post
    ik heb echt veel hobbys. en ik wil er weer een bij doen. het gaat niet zeer om echt mega sterk maar ik ben niet sterk en heb echt letterlijk geen kracht. ik wil graag wat meer massa en kracht. mijn broer heeft een paar jaar geleden ook thuis getraind en dat heeft hem vlink geholpen. als iemand mij kan helpen graag.

gr florian

Misschien zie ik het helemaal verkeerd maar misschien moet je jouw broer vragen! Als het hem flink geholpen heeft dan weet hij wel wat te doen.

Op dit forum zal je niemand vinden die alleen maar buik en armen train vandaar dat je daar ook weing advies voor zult krijgen.

Maar kan je dan niet beter een paar hobby's minder hebben maar dat ze wel goed worden uitgevoerd? krachttraining doe je er niet "even" bij daar steekt veel voorbereiding/nadenken in.

En wat wil je trainen in je armen? biceps/triceps/onderarmen? maar volgens wil jij een 6-pack met dikke spierballen! Houd er rekening mee dat als je die alleen maar gaat trainen je zometeen niet in goede proporties loopt maar met rare verhoudingen.

snappie?

Comment

ik zou graag fullbody doen maar als dat niet kan gewoon thuis dan zou ik armen en buik. als het kan benen ook.

gr florian

Comment

ik zou graag fullbody doen maar als dat niet kan gewoon thuis dan zou ik armen en buik. als het kan benen ook.

gr florian
        Inprincipe kan je alles trainen thuis maar je zal dan voornamelijk gebruik gaan maken van le lichaamsgewicht en daar kom je op een gegeven moment ook niet verder mee.

Je zou kunnen inverteren in apparatuur maar dan nog lijkt me een sportschool veel goedkoper.

Met alle respect maar kan jij niet 3x 1 uurtje per week naar de sportschool?

Comment

ik snap je vraag. maar mijn moeder zegt ook je kan ook thuis trainen. het gaat meer om wat meer massa en kracht te krijgen. ik wil er best een tijd over doen alleen maar een sportschool word hem niet.

gr florian

Comment

ik heb 2 dumbells. ik kan er een aantal gewichten bij maar de dumbell zelf is 32,5 kilogram.

Comment

Google - Youtube....

Wees creatief en ga dan thuis of buiten op zoek naar mogelijkheden om te trainen

Op jouw leeftijd kan je op deze manier best al goed proeven van wat krachttraining inhoudt

YouTube - Killer Home Chest Workout

YouTube - BEST Mix EVER of! 24 Hour Ghetto Workout

Comment

Originally posted by Bocca View Post
                Google - Youtube....

Wees creatief en ga dan thuis of buiten op zoek naar mogelijkheden om te trainen

Op jouw leeftijd kan je op deze manier best al goed proeven van wat krachttraining inhoudt

YouTube - Killer Home Chest Workout

YouTube - BEST Mix EVER of! 24 Hour Ghetto Workout

bedankt voor de info maar ken je ook een paar beginners dingen met dumbells.

gr florian

Comment

Met een goede set dumbels kun je al veel.
                  Zal vast en zeker wel ergens wat over te vinden zijn op het internet.

Comment

ik heb 2 dumbells. ik kan er een aantal gewichten bij maar de dumbell zelf is 32,5 kilogram.
                    Ik neem aan dat je 2,5kg bedoelde?
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

zoek op youtube:

shoulder dumbell exercise
                      chest dumbell exercise
                      en ga zo maar door

verder optrekken, opdrukken, dips tussen 2 stoelen ofzo.

Een beetje fatsoenlijk bankje kopen is ook wel handig als je die nog niet hebt.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                        Ik neem aan dat je 2,5kg bedoelde?
                        ik bedoelde inderdaad 2,5 KG.

@melvinafca: ik zal daar naar op youtube zoeken.

bedankt voor de info.

gr florian

Comment

hey,

ik heb hier een aantal oefeningen zouden jullie mij kunnen vertellen voor welke spier die is en of ik hem moet gaan doen. dan kan ik kijken hoeveel reps ik kan:

anterior deltslateral deltsposterior deltsFlat Chest PressesFlat Chest FliesFront RaisesSingle Arm RowConcentration CurlsTriceps Kickbacks

Comment

Google is your friend.
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

je kunt wel zeggen google is your friend maar als beginner weet je niet precies welke oefening goed is.

Comment

dude ben je nou nog niet aan het trainen

er moet wel veel van onze kant komen....je kan niet verwachten dat we hier pasklare trainingsschema's op jouw maat gaan opstellen.
                                Uiteraard willen we je helpen maar dan moet er eerst een deftige inspanning komen van jouw kant

laatste maal:

1. je kijkt naar trainingsschema's hier
                                2. je kent de oefeningen echter niet, wat logisch is, copy paste naar google en je leert ze kennen
                                3. je kijkt dan na of je deze oefening bij je thuis kan uitoefenen en kijkt via sites als bodybuilding.com, exrx.net... hoe je de oefening juist moet uitvoeren.
                                4. je stelt een trainingsschema op en post het hier
                                5. je krijgt commentaar en kan je trainingsschema op die manier aanpassen en verbeteren.

go, go, go!

Ik heb het in het begin ook allemaal moeten uitspitten en heb het ook overleefd.

succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X