Ik heb voor mezelf een trainingsschema opgesteld en zou graag horen wat jullie ervan vinden..
Mijn doel is Aankomen in spiermassa en dan gericht op "mens health".
In mijn schema ben ik van plan 3 sets per oefening aan te houden en dan tussen de 6 en 12 reps. Als ik meer dan 12 reps aan kan ga ik het gewicht verhogen.
Mijn schema ziet er als volgt uit:
Dag 1 (maandag): Borst-triceps-buik
Dag 2 (woensdag): Rug-biceps-buik
Dag 3 (vrijdag): Benen-schouders-buik
Dag 4 (zondag?): Cardio?
Dag 1:
Borst: Bench press, incline benchpress (dumbells), dumbell fly's en incline dumbell fly's.
Triceps: French press en cable press down.
Dag 2:
Rug: Latpulldown (achter), Bent over row (barbell), latpulldown (voor) en chin ups.
Biceps: Barbell curl, hammer curl en preacher curl.
Dag 3:
Benen: Squat, leg press, deadlift en calf press (op de leg press).
Schouders: Upright row, military press en shrugs.
Dag 4: eventueel cardio: lijkt mezelf wel verstandig aangezien ik veel ga eten en zo ook nog wat extra kan verbranden, maar ik wacht graag jullie advies af.
Mijn buik train ik altijd een beetje op mijn eigen manier nog een 10 à 15 minuutjes..na elke work out. En dit werkt ook goed aangezien mijn sixpack al te zien is
Mijn vraag is dus of dit een goed schema is volgens jullie en tips en opbouwende kritiek is altijd welkom.
Verder is mijn vraag nog of het niet slim is om ook mijn onderarmen apart te trainen? of denken jullie dat ik die al genoeg train met de biceps en triceps oefeningen?
Alvast bedankt!
Mijn doel is Aankomen in spiermassa en dan gericht op "mens health".
In mijn schema ben ik van plan 3 sets per oefening aan te houden en dan tussen de 6 en 12 reps. Als ik meer dan 12 reps aan kan ga ik het gewicht verhogen.
Mijn schema ziet er als volgt uit:
Dag 1 (maandag): Borst-triceps-buik
Dag 2 (woensdag): Rug-biceps-buik
Dag 3 (vrijdag): Benen-schouders-buik
Dag 4 (zondag?): Cardio?
Dag 1:
Borst: Bench press, incline benchpress (dumbells), dumbell fly's en incline dumbell fly's.
Triceps: French press en cable press down.
Dag 2:
Rug: Latpulldown (achter), Bent over row (barbell), latpulldown (voor) en chin ups.
Biceps: Barbell curl, hammer curl en preacher curl.
Dag 3:
Benen: Squat, leg press, deadlift en calf press (op de leg press).
Schouders: Upright row, military press en shrugs.
Dag 4: eventueel cardio: lijkt mezelf wel verstandig aangezien ik veel ga eten en zo ook nog wat extra kan verbranden, maar ik wacht graag jullie advies af.
Mijn buik train ik altijd een beetje op mijn eigen manier nog een 10 à 15 minuutjes..na elke work out. En dit werkt ook goed aangezien mijn sixpack al te zien is
Mijn vraag is dus of dit een goed schema is volgens jullie en tips en opbouwende kritiek is altijd welkom.
Verder is mijn vraag nog of het niet slim is om ook mijn onderarmen apart te trainen? of denken jullie dat ik die al genoeg train met de biceps en triceps oefeningen?
Alvast bedankt!
Comment