Hey,
om even wat achtergrond info te geven. Ben op dit moment aan het cutten dus heb een fullbody schema opgezet en doe dit 2 maal per week. verder heb ik ook nog 2 maal teakowndo training per week. Tot dat ik mijn doel heb gehaald qua vet percentage blijf ik 2 keer in de week fullbody doen omdat ik het niet wil overdrijven in verband met de teakwondo training.
Nu is mijn vraag: Is dit schema compleet of mis ik een aantal oefeningen of doe ik er te veel?
verder zal ik het in de volgorde schrijven hoe ik het doe dus hier zou ik ook graag feed back op willen hebben.
Verder ik doe ipv deathlift rack pul ivm mijn lengte (2m)
Het schema:
Bench press 3x8 (eventueel suppersetten als dit mogelijk is met rug)
bent over barbell row 3x8
pull-ups (ben het nog aan het opbouwen en stap als het kan naar chins over)
Fullsquat 3x8 (eventueel samen met seated calf raise)
Seated calf raise 3x8
Rack-pull 3x8
standing mp 3x8
close grip bench 3x8
barbell of hammer curl 3x8
plankhols en side planks voor de core
Dit is allemaal exclusief warming up setjes
graag feedback op dit schema!
Bijvoorbaat dank!
om even wat achtergrond info te geven. Ben op dit moment aan het cutten dus heb een fullbody schema opgezet en doe dit 2 maal per week. verder heb ik ook nog 2 maal teakowndo training per week. Tot dat ik mijn doel heb gehaald qua vet percentage blijf ik 2 keer in de week fullbody doen omdat ik het niet wil overdrijven in verband met de teakwondo training.
Nu is mijn vraag: Is dit schema compleet of mis ik een aantal oefeningen of doe ik er te veel?
verder zal ik het in de volgorde schrijven hoe ik het doe dus hier zou ik ook graag feed back op willen hebben.
Verder ik doe ipv deathlift rack pul ivm mijn lengte (2m)
Het schema:
Bench press 3x8 (eventueel suppersetten als dit mogelijk is met rug)
bent over barbell row 3x8
pull-ups (ben het nog aan het opbouwen en stap als het kan naar chins over)
Fullsquat 3x8 (eventueel samen met seated calf raise)
Seated calf raise 3x8
Rack-pull 3x8
standing mp 3x8
close grip bench 3x8
barbell of hammer curl 3x8
plankhols en side planks voor de core
Dit is allemaal exclusief warming up setjes
graag feedback op dit schema!
Bijvoorbaat dank!
Comment