borsttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borsttraining

heej even jullie mening over dit borstprogramma

opwarming: 3x20 keer opdrukken en stretchen
    vlak bankdrukken: 10/8/6/6
    vlak flyes: 10/8/6
    incline bankdrukken: 10/8/6/6
    incline flyes: 10/8/6
    decline bankdrukken: 10/8/6/6
    decline flyes: 10/8/6
    dumbell press: incline beginnen (45°) als eerste set van max 10 reps en elke volgende set de rugsteun vh bankje een stand verlagen tot en met decline stand.
    pullover: 12/10/8/6
    stretchen.
    tussen elke set wordt ongeveer 1 a 2 min gerust en tussen elke oefening 3 min.
    de bedoeling is bijvoorbeeld vlak bankdrukken ( samengestelde oefening ) voor de middenborst op te volgen door vlakke flyes ( isolatie oefening ) voor de middenborst

Vind het zelf een beetje heel veel, borstspieren zijn maar een kleine spiergroep. En meer oefeningen wil niet zeggen dat je grotere borstspieren krijgt.

Comment

Daar kan je rustig de helft van weglaten,zo ga je je borst overtrainen...
      Fuck ordinary,be legendary

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
        Vind het zelf een beetje heel veel, borstspieren zijn maar een kleine spiergroep. En meer oefeningen wil niet zeggen dat je grotere borstspieren krijgt.

ja ik heb het een keer geprobeerd en pas bij de dumbell press begon ik verzuring te krijgen verder wel een leuke training en heerlijke pomp

Comment

beetje veel...

Comment

Ik zou ook minder oefeningen doen, maar deze oefeningen dan wel zwaarder uitvoeren. Want het lijkt mij, dat je na de helft van jou schema , al een stuk minder kracht hebt.

Het gaat niet om de hoeveelheid oefeningen, maar hoe je een oefening doet.
            Je kunt met minder oefeningen aan de zelfde behoefde voldoen denk ik

Gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X