Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ze wilden mij aan de 1 tot 2 gram per kg bw hebben.......kwam ergens rond de 200gram uit dus.
Als ik dan in verhoudingen zou nemen zoals een redelijk voedingschema dan kom ik al erg snel op of boven de 400gram KH en Eiwitten, dus 1600cal,...dat na mijn training?
Never. Dan groei ik dicht in blubber massa. zelfs 100gr KH vind ik teveel(in mijn geval dan)
Dat is leuk als je tot 10.00uur in de ochtend traint, maar niet als je tot 22.00uur in de avond traint.
ik eet nu al een week of vijf na mijn training 125-150g koolhydraten en 60-75g eiwitten. als ik savonds train om 21-22 uur, dan doe ik dit ook. ik blijf gewoon lekker droog, en zet vetvrije massa aan.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
carbs tanken voor je gaat slapen....??? wordt steeds gekker. Wat doe jij als je slaapt? Dromen over marathonlopen? Je slaapt dan vast alleen in bed.
Maar dus JUIST als je laat op de avond traint....en overdag als je wel actief bent dan dus niet nodig of minder van belang? Wanneer denk je dat je het meeste verbruikt of verbrand? In je slaap of als je actief bent?
Ik ben niet zo actief als ik slaap. Ik wil alleen maar droge massa gainen en geen vet.
Ik heb voldoende aan en mixje van diverse eiwitten (whey en caseĂŻne) en een kleine dosering suikers om de insuline spiegels goed te houden.
Zelf vind ik kwark al overbodig, maar nu gaan we dus helemaal van de kwark en caseĂŻne af en naar een flinke bak volkorenpasta of oid voor het slapen gaan? Beetje BS he, vind je niet?
Dynobet je kraamt onzin uit op dit moment.
Je bent jezelf nu heel erg aan het tegenspreken.
Wat je nu eet na je training is een deel van een bulk. Jou een beetje kennende(afgaande op je topics en reply's ....).jij zet dan dus niet droge massa aan, maar ook erg veel vet.
Dat heb je altijd zo gedaan dus waarom zou ik nu gaan denken dat je puur droge massa aanzet ipv vet?
Was jij ook niet degene die zo hard mogelijk uitriep dat dat onmogelijk was als ik zeg dat dat zeer goed kan?
ca 150gr KH na 22.00uur, laten we er vanuit gaan dat je dat idd doet.
In de avond eet je nog maximaal ca 20% van je totale KH inname,
dus je eet minimaal 750gr KH op een dag? En dan zet jij geen vet aan?
Is onzin Falstyr.
Je moet herstellen en groeien, en aangezien je niet van suiker gemaakt bent maar van eiwitten
We hebben het over mensen die willen groeien in VVM dus geen PL'ers.......
Kom op. Jij zou toch wel beter moeten weten.
Als je de hele dag door eiwitten eet dan heeft je lichaam constant een aanvoer van eiwitten. Of denk je soms dat na 2 uur alles al verteerd en gebruikt is? Als je een fatsoenlijk eetpatroon hanteert heb je elk eetmoment eiwitten.
Daarnaast doet je lichaam geen reet met eiwitten direct na de training. Het is niet voor herstel. Enige waar je op kan hopen is onderdrukking van het cortisol (spierafbrekend) moment. Daarom moet je dus whey voor de work-out nemen omdat je dan de cortisol niet te hoog laat komen.
Na het sporten heeft je lichaam ten alle tijden al voldoende eiwitten in zich. Meer snelle eiwitten heeft geen nut. cortisol onderdrukken heeft ook geen nut na een training. Je wilt dat het lichaam zo snel mogelijk weer anabool wordt...en dat doe je door wat dextrose te nemen. Whey heeft geen ene toegevoegde waarde na een work-out.
Je moet niet veel KH na de training nemen. 20-40gr snelle suikers icm wat melk is meer dan genoeg.
Had toch wel verwacht dat jij deze basis kennis zou bezitten :S
Daarom moet je dus whey voor de work-out nemen omdat je dan de cortisol niet te hoog laat komen.
Je wilt dat het lichaam zo snel mogelijk weer anabool wordt...en dat doe je door wat dextrose te nemen. Whey heeft geen ene toegevoegde waarde na een work-out.
Hoelang voor je training zou je dan de whey nuttigen en hoeveel gr koolhydraten direct na je training per VVM/bw wordt ongeveer geadviseerd?
Hoelang voor je training zou je dan de whey nuttigen en hoeveel gr koolhydraten direct na je training per VVM/bw wordt ongeveer geadviseerd?
Geen idee wat de maatstaven zijn. Heb dat nooit belangrijk gevonden. Vroegah nam ik 20mins voor de work-out me Supercharge Labrada, 5mins voor de work-out 50gr whey en na het trainen 40gr Vitargo. 60-90mins voor, zelfde tijdspan na de work-out, at ik een eiwit/complex koolhydraat maaltijd. Bij het ontbijt nam ik ook klein beetje carbs. rest van de dag alleen maar eiwit/vet maaltijden.
Heb ook tijdje een liter chocomel na me training genomen, maar das te veel van het goede en werd daar wel vet van. Naast alle andere overdaad aan kcal.
@ Marnop.. ik neem nu 250 ml chocomel na de training. Ik neem dit niet omdat ik tijdens mijn slaap energie nodig heb... maar omdat ik snel mijn glycogeen wil aanvullen.
Juist na je training neem je voedingsstoffen heel snel op en zal het niet snel omgezet worden in vet.
Ik neem choc... omdat aangetoond is dat een combi van snelle carbs beter werkt in combi met een beetje eiwitten. En omdat ik choc lekker vind
Verder:
1) Als een wheyshake dus een uur nodig heeft voor dit tot een toename van amino's leidt
2) Het logisch is dat wanneer eiwitten binnenkomen tijdens een catabole staat ze verbrand worden.
Waarom zou je dan na een training een whey shake nemen ipv ervoor?
Het is allemaal leuk en aardig om veel eiwitten binnen te krijgen... maar als dit niet leidt tot spiergroei boeit dat natuurlijk niks.
@Waterpoloboy na een whey shake pieken je amino's na een uur. dat blijft daarna ongeveer 2 uur hoog.
Ik neem zelf ook voor ik naar de sportschool ga. Dus iets van 20 minuten ervoor. Vlak ervoor zou ook prima kunnen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment