onconventionele 4daagse split

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onconventionele 4daagse split

paar weken terug een topic gemaakt: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ttlebells.html

nu heb ik een paar dingen aangepast en ben benieuwd of jullie aanmerkingen hebben.

• Alvorens de opmerking dat back/legs geen goede combinatie is op 1 dag... na veel experimenteren is gebleken dat dit voor mij zeer goed werkt (ik pak o.a. het gemakkelijkst massa op mijn rug en benen en over het algemeen voel ik mijn rug goed na een been training en vice versa).
    • Om de 2/3 dagen een tri-set lateral delts omdat dit vooral achtergesteld is geraakt na vooral compound training
    • Aparte armen dag omdat dit ook wel wat massa kan gebruiken

Iemand?

Ben nu bij de 4e training en de eerste 3 trainingen verliepen lekker, vooral de armen training gaven net die extra prikkel die ik niet van de eerste 2 workouts heb gekregen (back/legs en chest). Low row haal ik er uit en doe lunges erin, gezien mijn rug wel voldoende stimulatie heeft van dat kleine aantal sets... quads mag wel iets intenser.

Comment

Vind het een iets wat anders schema, niet echt een idee over.
      Bij back zou ik t-bar row doen en bij chest weet ik niet dat die decline bp van belang is.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

ondanks dat ik hem niet doe vind ik benen/rug wel een goeie combi
        over die kettles heb ik geen mening - zegt me niks
        over borst/schouders wel
        veel voorkant en geen achterkant/zijkant schouders - voor de verhouding niet goed
        wissel decline/incline af en gooi er een flye in bijv

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X