UB/LB schema + Eetschema feedback nodig.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• UB/LB schema + Eetschema feedback nodig.

Hallo iedereen,

Ben nu 2 maanden bezig met cutten door middel van een fullbodyschema 3x per week en er is inmiddels 10 kilo af. Mijn kracht is behoorlijk toegenomen, heb een stuk meer energie en zit een stuk strakker in me vel. Ik ben dus tevreden over de progressie.
    Om de stijgende lijn voort te zetten wil ik een extra dag per week besteden aan krachttraining. Ik heb een UB/LB schema gemaakt en mijn eetschema verbeterd.
    Feedback en punten van verbetering zouden op prijs gesteld worden!

Alvast bedankt,

Joowan89
    Attached Files

Te weinig vetten
    Mis een bak kwark voor het slapen (langzame eiwitten, beter dan een koolvis)

Verder zie ik zo 1,2,3 niks
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

zet er ff in waar je training plaats vindt. en vis kan op zich prima hoor voor het slapen
      Meeste mensen vinden het alleen iets relaxter om nog een bak kwark voor het slapen te kanen dan een visje

Je vetten zouden inderdaad wel iets hoger mogen en je carbs ietsje lager.

Verder zou je het uit moeten proberen... maar van 3 naar 4 dagen gaan qua trainen garandeert niet betere resultaten qua afvallen hoor.
      Ik zou dan haast eerder op 3x in de week fullbody blijven... en er nog een of twee keer 20 min HiiT er achteraan plakken.
      Fear is the mind killer

Comment

extra vetten, 25 gr walnoten bij laatste maaltijd is dat iets ?

Ja dacht zelf ook dat vis voor het slapen gaan ongeveer t zelfde effect heeft als kwark t zijn beiden langzame eiwitten toch ?

Ik begin mijn training meestal tussen de 19:30 en de 20:00 training duurt dan ongeveer 90 min met 10min warming up en 20 min cardio inbegrepen.

De reden dat ik aan een nieuw schema dacht is omdat ik de laatste 2 weken het gevoel heb dat de vetverbranding wat minder werd. En omdat ik in de veronderstelling was dat een fullbodyschema beetje een schema was voor beginners en mensen zonder al te veel tijd.

Niet dat ik geen beginner meer ben nu, na pas 2 maanden trainen, maar ik heb gewoon zoveel motivatie en energie. Me handen jeuken gewoon elke dag om naar de sportschool te gaan vandaar dat ik dacht ik probeer een nieuw schema met een extra dag.
        Als ik merk dat dit schema minder effectief is zal ik wel weer terug gaan naar fullbody.

Oh ja en ik deed op ma en vrij altijd 20-35 min cardio na de krachttraining En woensdag na de krachtraining hiit op de sportschool begeleid door een worstel coach.
        Last edited by Joowan89; 25-10-2010, 20:54.

Comment

fullbody is perfect voor afvallen. Je wilt je spieren dan niet al te hard op hun donder geven... maar wel een flinke groeiprikkel.

Hehe... en ik ken het gevoel hoor. Ik zou ook het liefste elke dag gaan trainen... maar meer trainen is niet perse beter. Je hebt ook rust nodig voor je spieren om te herstellen. Laatste wat je wilt is spiermassa verliezen.
          Fear is the mind killer

Comment

na een maand of twee cutten, is je stofwisseling ook gewoon een stuk minder. wat ik zou doen is het volgende:

ga lekker dat ub/lb schema volgen, en eet op onderhoud. na een week of twee verhoog je je kcal inname nog eens met 200 ofzo. en dan ga je nog eens twee weken door.

na deze maand, is je stofwisseling weer optimaal, en ga je weer een tijdje cutten (maximaal 8 weken).
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke, klinkt goed allemaal. Bedankt iedereen!

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                Te weinig vetten
                Mis een bak kwark voor het slapen (langzame eiwitten, beter dan een koolvis)

Verder zie ik zo 1,2,3 niks
                koolvis is beter dan kwark. beiden zijn casseine eiwitten. maar koolvis heeft geen suikers of vetten. Vis en vlees en eieren hebben altijd voorrang op zuivel.

Comment

na twee maanden trainen
                  ben je nog steeds een beginner -no offence man
                  waar je op dag 1 je bench op zit doe dat op dag 5 met je mill press
                  maak daar je borst ondergeschikt aan de je schouders

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X