Buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buik

hey sporters,

weten jullie een paar goede oefeningen voor de buik. ik heb een paar goeie oefeningen nodig want dat heb ik nodig
    haha
    I'm not fat, I'm just big boned

2 hele goede oefeningen:

- De standaard crunch. op de grond liggen met je benen omhoog en je knie in een hoek van 90 graden. Langzaam uitvoeren en gewoon door blijven ademen. Als je hem te snel doet of geen gebruik maakt van de negatieve fase doe je jezelf tekort

- Hanging leg raises. Ga aan een stang liggen en beweeg langzaam je benen omhoog, even vasthouden en weer terug. Als je deze te snel doet ga je zwaaien en heeft de oefening geen enkel nut meer.

Uiteraard zijn er nog zeer veel anderen oefeningen, maar deze 2 zijn toch wel het best denk ik.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zijn hele goede oefeningen

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hoi

bedankt voor jullie reacties, maar ik heb nog 1 vraagje.

bij mijn buikspieren zijn de bovenste 1 erg klein vergeleken met de andere. mijn middelste blokjes zijn dan ook het grootst. nu wil ik die bovenste blokjes die klein zijn groter trainen. heeft iemand goed advies voor me.

hopelijk ben ik niet de enige die dit heeftof gehad heeft.
        I'm not fat, I'm just big boned

Comment

Denk dat het wel meevalt hoor.
          Ik zou gewoon je buikspieren helemaal trainen, inclusief schuine.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Aleccy @ Mei. 06 2004,23:52)]hoi

bedankt voor jullie reacties, maar ik heb nog 1 vraagje.

bij mijn buikspieren zijn de bovenste 1 erg klein vergeleken met de andere. mijn middelste blokjes zijn dan ook het grootst. nu wil ik die bovenste blokjes die klein zijn groter trainen. heeft iemand goed advies voor me.

hopelijk ben ik niet de enige die dit heeftof gehad heeft.
            Dat kan niet. Je bovenste 2 blokjes zijn heel vaak kleiner. Ook kan het zijn dat je buikspieren niet symetrisch zijn, en het aantal kan ook verschillen, bijv 2 aan 1 kant en 3 aan de andere kant. Hier kan je dus niks aan doen, dat is nu eenmaal zo.

De schuine buikspieren zou ik niet trainen. Bij zwaar squatten en deadliften worden deze ook al erg aangesproken. En als je gewoon je buikspieren traint (recht dus) train je ook al de zijkant. Voel maar eens aan de zijkant als je buik traint, dan voel je dat ze gespannen worden.

Als bb is het mooi om een smal middel te hebben, en door de schuine buikspieren veel te trainen krijg je een breder middel. Nou zal dit niet zo snel gebeuren, maar ik zie niet echt in waarom je de zijkant zou trainen.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Schuine niet?
              Buikspieren worden met heel veel oefeningen aangesproken dat ben ik met je eens maar om de schuine dan maar helemaal niet te trainen?

Greets...

Comment

heeft het trainen van buikspieren eigenlijk enige nut wanneer je een Bf van 15% hebt, is het niet zo dat als je droog genoeg bent je die abs zo ziet.

grtz
                stil growing

Comment

Dat is zeker waar maar ik vind dat je net als alle andere spiergroepen ook je buik moet trainen.

Greets...

Comment

ik heb soms de indruk dat wanneer ik een tijdje mijn buikspieren goed train mijn buik begint uit te steken.

grtz
                    stil growing

Comment

Ik heb ooit ergens gelezen dat vet 14% moest zijn maar volgens mij klopt het niet.
                      Het mag volgens mij wel wat hoger maar niet teveel natuurlijk maar dat weet ik ook niet zeker hoor.

Comment

Kappen met bumpen!
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X