Beste Leden,
Ik heb de afgelopen 3 maanden het schema van falstyr gebruikt dat werkte prima voor mij. Nu wil ik mijzelf hierin graag verdiepen en uiteindelijk ook een trainingslog beginnen als jullie het prima vinden. Hierbij heb ik een variant gemaakt op de 4 daagse trainingsschema met wat andere assist oefeningen. Sommige dingen komen miss wel overheen mja ik hoor het wel.
Dag 1:
Squat
Stiff legged deadlift
Les press
Lunges
Calf raise (machine)
Dag 2:
Bench press
Close grip bench press
Incline bench press
Militaire press
Dumbbell curl
Schuine side raise
Dag 3:
Deadlift
Stiff legged deadlift
Goodmornings
Less press
Lunges
Calf raise (machine)
Dag 4:
Bench press
Incline bench press
Militaire press
barbell curl
Schuine side raise
lying dumbell tricep extension
Hiermee wil ik 3 maanden aan de slag aan het begin van 2011 vanaf morgen beginnen met trainen zelfde idee, hoofd oefening 5x5 assist oefeningen 4x10. Hoofdoefening 2-4 min rust, assist oefeningen 45-90 sec rust.
Ik hoor graag of dit iets is om mee aan de slag te gaan, zoja open ik een log zo nee passen we hem aan en open we dan een log.
bedankt alvast,
Datel,
Ik heb de afgelopen 3 maanden het schema van falstyr gebruikt dat werkte prima voor mij. Nu wil ik mijzelf hierin graag verdiepen en uiteindelijk ook een trainingslog beginnen als jullie het prima vinden. Hierbij heb ik een variant gemaakt op de 4 daagse trainingsschema met wat andere assist oefeningen. Sommige dingen komen miss wel overheen mja ik hoor het wel.
Dag 1:
Squat
Stiff legged deadlift
Les press
Lunges
Calf raise (machine)
Dag 2:
Bench press
Close grip bench press
Incline bench press
Militaire press
Dumbbell curl
Schuine side raise
Dag 3:
Deadlift
Stiff legged deadlift
Goodmornings
Less press
Lunges
Calf raise (machine)
Dag 4:
Bench press
Incline bench press
Militaire press
barbell curl
Schuine side raise
lying dumbell tricep extension
Hiermee wil ik 3 maanden aan de slag aan het begin van 2011 vanaf morgen beginnen met trainen zelfde idee, hoofd oefening 5x5 assist oefeningen 4x10. Hoofdoefening 2-4 min rust, assist oefeningen 45-90 sec rust.
Ik hoor graag of dit iets is om mee aan de slag te gaan, zoja open ik een log zo nee passen we hem aan en open we dan een log.
bedankt alvast,
Datel,
Comment