Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
waarom deadlift bij UB? Zou die sowieso bij LB pakken.
en waarom niet bij UB.....
je hebt meerdere variatie's op de DL waarom zou je er maar 1 pakken als je andere versies er bij zou kunnen doen, bijv. UB deadlift en LB stiff legged deadlift/romanian deadlift.
wordt er zo nu en dan weer schijts ziek van dat er weer wordt beweert dat deadlift bij LB hoort.
DL...UB for sure...tenminste daar behaal ik mijn rendement...bij practisch alle DL varianten.
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
- je met DL en bij squat onderrug en benen zwaar belast
- UB workouts over het algemeen al veel voller zitten (borst, schouder, rug) ik moet al moeite doen om niet te lange workout te krijgen zonder DL.
Het hangt er misschien ook vanaf hoe vaak je een ub/lb doet. Ik moet er iig niet aan denken om bij mijn 2x in de week ub/lb DL bij UB te pakken en mijn benen en onderrug 4x in de week op hun donder te geven.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment