kan weg
Seals
Collapse
X
-
Welkom, prachtig doel
trainingsprogramma? vooral veel conditie opbouwen met hardlopen, heel veel push-ups doen, heel veel pul-ups doen, heel veel sit-ups doen. ijzere discipline tonen.
Daarbij zou ik nog beginnen met het basis full-body schema uit de stickys.
+ een goed voedingsschema d'r bij en dat komt helemaal goed.
Comment
-
Probeer ook niet te zwaar te worden met je fysiek en uiteraard veel pull ups, push ups, situps en km's kunnen hardlopen het liefste op kisten.. Veel oefenen zodat je richting de 20 pull ups, 100-150 situps en 100 push ups kan en toch wel een 20km minimaal kan lopen op kisten met een flink tempo.. Ik denk dat dit je toch wel een goede basis zal geven qua wat fysieke onderdelen bij zulke opleidingen.
Ik weet verder ook niet hoe of wat, maar dit zou ik proberen te doen!"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Polyfemos View PostEr was pas geleden een documentaire over de opleiding van de SEALS op NGC, zeer interessant om te kijken en het is inderdaad vreselijk zwaar.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postons korps mariniers is al zwaar, nog niet eens over de SAS gesproken, Seals zijn echte Elite, de kans dat je daarbij komt is vrijwel nihil. maarja nooit de moet laten zakken, waar een wil is is een weg
En op de site van de Navy raaden ze niet aan om te gaan trainen met kistjes maar eerst te beginnen met gewone ren schoenen.
En als ik de SEALS niet haal kan ik altijd nog naar de Rangers of naar het USMC gaan.
Gr. Niels
Comment
-
Originally posted by kriekjan View Posthardlopen door het bos met een rugzak met 30kg erin, en opdrukken .....veel opdrukken
er bestaat een SAS fitness-boek (SAS is nog bruter en zwaarder dan de seals).
Van de SAS weet ik niet maar dat is volgens mij wel het zelfde als de SEALS.
Comment
-
alsof de rangers en de US Marine Corps niet zwaar zijn. godsamme
Ik geloof wat die man zegt, maar dat ligt natuurlijk aan jou of je er komt.
ik wil gaan voor het korps mariniers over 4 jaar, kan ik ook halen fysiek. alleen mentaal ben ik bang voor de keuring. aangezien mijn lichte vorm van autisme, alhoewel ze bij het korps tegen mij zeiden dat ze er niks van merkten en dat ik me daar niet druk om moest maken.
Comment
-
Originally posted by nielsjuuh23 View PostIk druk nu rond de 60 keer op per dag en doe gemiddeld 100 sit ups.
Van de SAS weet ik niet maar dat is volgens mij wel het zelfde als de SEALS.
want 60 op een dag is easy, dan haal ik er wel 1000 op een dag als het verdeelt zou zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: