Craig's full body workout #1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Craig's full body workout #1

CRAIG'S FULL BODY WORKOUT #1

Dag Een:
    Standing military press 3x6-8
    Squats* 1x20
    Pullover (very light) 1x12-15
    Hammer Strength Incline Press 4x5-7
    Hammer Strength Pullover 3x10

Dag Twee:
    Chin, Assisted Chin, of Pulldown 3x8
    Stiff Legged Deadlift 3x8-10
    Dumbbell Row 3x8
    Curl 3x6-8

Het is duidelijk dat deze workout vooral de rug en benen betreft, wat in een rechte lijn leidt tot de opbouw van functionele kracht. Eet zo veel mogelijk goed voedsel (aansluitend op wat voor dieet je ook volgt) en je zult snel spiermassa aankomen.

Warm up voordat je begint, en stretch na afloop.

Kies een gewicht dat je gebruikt voor 10 herhalingen bij het squatten. Doe 20 herhalingen. Adem zo vaak als je wilt diep in, maar leg de stang niet terug tot je 20 herhalingen hebt gedaan. Het is niet nodig om te zakken dan 90' (misschien iets meer..) Na 20 herhalingen squatten staat er meer zweet op je voorhoofd dan na een half uur cardio, misschien een paar minuten tegen het squat rek aanleunen.. en dan zijn we klaar om verder te gaan. Voeg 2.5 tot 5kg toe aan de stang iedere keer dat je squat.

Zodra je de aanbevolen hoeveelheid herhalingen hebt voltooid bij een oefening, voeg je een paar kg gewicht toe. Ik doe alle oefeningen tot positive failure, op het sqautten en deadliften na. Bij deze oefeningen is het NOODZAAK dat je stopt zodra de vorm van de oefening niet meer juist is.

Werk zo hard als je kunt aan iedere oefening, voeg gewicht toe waar mogelijk, maar wees precies en voorzichtig als het om vorm gaat. De squats zijn echte killers, voer deze oefening serieus uit en u zult blij zijn met de resultaten!

Craig Brown
    Bron : http://www.davedraper.com

Pullover (very light) 1x12-15
    Hammer Strength Pullover 3x10

is die ene een machine???ik train namelijk alleen met dumbells

Comment

geen ens een benchpress ofzo door pullovers krijg ik mijn borst echt niet lekker dat ie trilt als ik een bankdruk beweging zonder gewicht doe maak.
      on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X