algemene vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • algemene vraagjes

    Hey iedereen, ik ben nu al een tijdje bezig met trainen. Het lukt me om 2 dagen per week te gaan sporten, maar 3x is lastig want ik kan alleen op zat/zon/din, dus dan zou ik 2 dagen achter elkaar moeten en dat werkt weer tegen qua spieropbouw. Nu doe ik dus 2x fullboy schema, en dan probeer ik wat cardio erna te doen.

    Nu de vragen die ik had
    1) Ik doe dus cardio na het sporten. Ik vind het alleen super saai, ik heb rennen, fietsen en crosstrainer geprobeerd maar langer dan 20min en ik overleef het niet door verveling. Hebben jullie misschien tips om het wat leuker te maken? of een andere soort cardio die misschien wel doe baar is?

    2) Ik probeer minder vet% te krijgen en meer spieren op te bouwen. Nu wou ik eiwit shakes gaan overwegen te gebruiken omdat ik niet geneg eiwit binnenkrijg om optimaal te kunnen groeien. Is dit verstandig in combinatie met afvallen?

    3) Ik kwam net op het id om misschien een ander schema te nemen. nl. Zat ub/cardio, zon lb/cardio, di, fullbody/cardio. Misschien iemand die un goed artikel weet over het maken van ub/lb schema? of natuurlijk iemand die algemene tips heeft '

    Alvast bedankt,
    Tim

  • #2
    Originally posted by tve90 View Post
    Hey iedereen, ik ben nu al een tijdje bezig met trainen. Het lukt me om 2 dagen per week te gaan sporten, maar 3x is lastig want ik kan alleen op zat/zon/din, dus dan zou ik 2 dagen achter elkaar moeten en dat werkt weer tegen qua spieropbouw. Nu doe ik dus 2x fullboy schema, en dan probeer ik wat cardio erna te doen.

    Nu de vragen die ik had
    1) Ik doe dus cardio na het sporten. Ik vind het alleen super saai, ik heb rennen, fietsen en crosstrainer geprobeerd maar langer dan 20min en ik overleef het niet door verveling. Hebben jullie misschien tips om het wat leuker te maken? of een andere soort cardio die misschien wel doe baar is?

    Hiit cardio 20 minuten max.

    2) Ik probeer minder vet% te krijgen en meer spieren op te bouwen. Nu wou ik eiwit shakes gaan overwegen te gebruiken omdat ik niet geneg eiwit binnenkrijg om optimaal te kunnen groeien. Is dit verstandig in combinatie met afvallen?

    snelle eiwitten voor in de ochtend en direct na het trainen(samen met wat koolhydraten) casseine voor het slapen gaan, de rest uit voeding halen

    3) Ik kwam net op het id om misschien een ander schema te nemen. nl. Zat ub/cardio, zon lb/cardio, di, fullbody/cardio. Misschien iemand die un goed artikel weet over het maken van ub/lb schema? of natuurlijk iemand die algemene tips heeft '

    Kan prima en voor een schema, gebruik de zoekfunctie op dit forum, geen cardio op lb dag, als je goed traint gaat je dat nl niet lukken.

    Alvast bedankt,
    Tim

    succes...
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

    Comment


    • #3
      d8 dat cardio net langer as 20min moest zijn omdat je dan met vet begint, cardio blijkt ook slecht te zijn na kracht training?

      Comment


      • #4
        Originally posted by tve90 View Post
        d8 dat cardio net langer as 20min moest zijn omdat je dan met vet begint, cardio blijkt ook slecht te zijn na kracht training?
        cardio moet je juist na je krachttraining doen dan begin je eerder met vet verbranden.
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

        Comment

        Sidebar top desktop

        Collapse

        Actieve discussies

        Collapse

        pornvideohd.net
        antalya escort
        Antalya Escort
        sikis
        eskisehir escort porno
        gaziantep escort gaziantep escort
        Working...
        X