Schema sportschool of zelf ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schema sportschool of zelf ?

    Hallo,

    Ik ben sinds 3 weken begonnen met fitness. Aangezien ik merkte dat ik toch weer eens iets moest gaan doen,na 5 jaar niks te hebben gedaan.

    Mijn doel is om meer spiermassa te krijgen, bredere armen,borst,sixpack. Ik wil geen bodybuilder worden,maar zeg maar meer een beachboy look.
    Binnen 1 tot 1,5 jaar wil ik wel iets bereikt hebben. (Mogelijk?)

    Ik train momenteel 3x per week,en dit wil ik ook zo aanhouden. (Ma,Woe,Vrij)
    Maar omdat ik net pas ben begonnen heb ik een schema voor 1 maand gekregen,met 6 krachttraining oefeningen. En daarna doe ik cardio voor 30 minuten.

    Maar ik vraag mij nu af of ik dat moet aanhouden,of dat ik mijn eigen schema moet maken,met meer oefeningen,en andere oefeningen? En zoja, wat raden jullie mij aan?

    Op voeding let ik niet, eet wanneer ik honger. Wel let ik nu op welk eten ik eet. Gezonder dus. En neem ik vóór het trainen whey-shake.

    Hier wat foto's
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

    20 jaar
    Lengte is 1,80
    Gewicht is 76 kg
    Vet Percentage is 30%

    En moet ik nu meer afvallen of meer bijkomen? Die buik wil ik weghebben, maar als ik minder eet, dan kan ik toch minder spiermassa erbij krijgen?

    Alvast bedankt voor de eventuele reacties!

  • #2
    Jou vp is geen 30, dat is iets wat ik heel zeker weet.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hermandad View Post
      Jou vp is geen 30, dat is iets wat ik heel zeker weet.
      Vroeg het mezelf ook al af. Is via zo'n weegschaal gemeten op de sportschool.

      Comment


      • #4
        zet dan de oefeningen erbij, en vergeet je benen niet, wat eet je op een dag nu?

        en zoek anders eens op fullbody schema, falstyr 4dagen of basic schema van marnop

        Comment


        • #5
          Ah, nog iemand met een gekanteld bekken. Dat zorgt voor die holle rug. Ik ben het nu aan het corrigeren met oefeningen voor de buik en de hamstrings, zodat het wat rechter trekt.

          Ik zou eens eerst beginnen met onze informatie-topics door te lezen: de sticky's. Daar staat alles in wat een beginner wil weten over voeding en training. Besteed daar serieus aandacht aan: goede voeding en training is de sleutel tot resultaat. Ga je vetpercentage eens berekenen, dat kan hier: Vetpercentage Calculator - Bereken uw lichaamsvet percentage Dan kun je ook je voedingsbehoefte berekenen en je voedingsschema gaan opstellen.

          Vergeet verder niet om full-body te trainen, die beachboy-look krijg je niet door alleen maar de drie B-tjes te gaan trainen Je wilt overal dalen in het vet, dan komt alles beter uit. We hebben een goed beginnersschema op de site staan: de 3-dagen fullbody.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

          Comment


          • #6
            Als ik in jouw schoenen zou staan en wilde gaan voor een beachboy-look. Dan ging ik trainen volgend een splitschema, een 4 daags splitschema is gemakkelijk om te buigen naar een 3 daags. Pak hierbij een goed voedingsschema en laat de cardio voor wat het is. De focus zou meer moeten liggen op het aanzetten van massa dan op vetverbranden. Als je dit goed doet verdwijnt de buik en verbeterd waarschijnlijk ook jouw lichaamshouding.
            De training op massa kun je op elk gewenst moment veranderen naar een training die gericht is op behoud van massa, wanneer jij vind dat genoeg massa hebt gewonnen.

            Comment

            Sidebar top desktop

            Collapse

            Actieve discussies

            Collapse

            pornvideohd.net
            antalya escort
            Antalya Escort
            sikis
            eskisehir escort porno
            gaziantep escort gaziantep escort
            Working...
            X