training schema
Collapse
X
-
Welke oefeningen doe je?
Welke materiaal heb je om oefeningen te doen?
Je kan gewoon squats,lunges en calf raises doen voor je benen geen apparaat nodig That easy
Ik zou eerder dit doen:
Maandag: Borst, biceps, voorarmen, abs.
Woensdag: Rug, triceps
Vrijdag: Benen, schouders, kuiten abs.Last edited by IronWilly; 30-05-2011, 08:43.
-
als je je biceps en triceps kunt trainen kun je ook je benen trainen door bijv je dumbels op je schouders te leggen en lunges te doen maar zoek maar op hoe je je benen thuis kunt trainen op google valt genoeg te vindenThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
ik heb alleen dumbells
bicep: bicep curls 2 manieren
voorarm: forearm curl exercise
tricep: Overhead tricep en ik pak 2 stoelen, en dan rustig door je armen zakken
rug:dumbell row
chest: opdrukken dumbell press
abs 4/5 oefeningen
hoezo abs niet woensdag het rust dinsdag toch ook? groeien ze niet meer als je 3x per week traindLast edited by anilka10; 30-05-2011, 09:23.
Comment
-
Originally posted by anilka10 View Postik heb alleen dumbells
bicep: bicep curls 2 manieren
voorarm: forearm curl exercise
tricep: Overhead tricep en ik pak 2 stoelen, en dan rustig door je armen zakken
rug:dumbell row
chest: opdrukken dumbell press
abs 4/5 oefeningen
hoezo abs niet woensdag het rust dinsdag toch ook? groeien ze niet meer als je 3x per week traind
Humm een beetje incomplete zou het wel aanpassen een meer oefeningen er bij doen. En 4/5 buikspier oefeningen is overkill ik zou beter 2 keer in de week je buik zwaar treinen met 3 oefeningen.
Comment
-
Originally posted by anilka10 View Postmaar als ik elke oefening 10 reps doe dan brande het bijna niet moet echt 30x doen.
ik wil dat mn abs naar voren komen
ik heb ze wel maar je ziet ze niet
moet ik dan ook buikspiermassa trainen
Je moet gewoon je training zwaarder maken met ook gewicht er bij te doen en zwarde buikspier oefeningen. Dan krijg je juist grotere buikspier blokjes dus ook meer zichtbaat maar net als ik zei het verschilt met wat je doel is.
Comment
-
Aangezien je de helft al niet doet, maakt het niet eens zoveel uit hoe "zwaar" jij traint.
Als jij denkt dat het alleen om het gewichtje gaat, zit je er al naast.
Maar doe jij nou lekker stoer en til je een breuk, train vooral je benen niet en doe maar heel goed je best. *geeuwt*"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment