Hallo iedereen ik heb me net gerigstreerd op Bodynet.nl & wil me even voorstellen ik ben Lowie en train nu ongeveer een 5 maanden en mij stats zijn Lengte: 1.68M Gewicht: 66KG ( kwam van 53) BF: 15%.
Ik ben van plan om hier discusies tevolgen en eventueel zelf testarten.
Mijn Schema is: MAANDAG: Benen , Bicep , Borst , Schouders
DINSDAG: Rug , Triceps , Nek
WOENSDAG: RUST DAG ( soms wel is een keertje gaan voetballen ofzo)
DONDERDAG: Benen , Bicep , Borst & Schouders
VRIJDAG: Rug , Tricep & Nek.
ZATERDAG: Benen & Cardio
is dit een beetje een goed schema of niet ? ik begin met bv bench 40kgx12 50kgx10 60kgx8 75kgx6 en soms x4 als het echt zwaar is. voor mijn bicep doe ik wel meestal een super set die inhoud: 8kgx20( 10 elke arm ) 6kgx30 (15 elke arm) 4kgx44 ( 22 elke arm) . is dit een goede manier om zowel massa tewinnen als beetje droog tekomen? Ik train ook een 4 a 5 keer per week buik.
Mijn Doel is ongeveer een BF van 10% en 70KG zal ik hiervoor een voedingschema moeten toepassen of niet ?
MVG Lowie
Ik ben van plan om hier discusies tevolgen en eventueel zelf testarten.
Mijn Schema is: MAANDAG: Benen , Bicep , Borst , Schouders
DINSDAG: Rug , Triceps , Nek
WOENSDAG: RUST DAG ( soms wel is een keertje gaan voetballen ofzo)
DONDERDAG: Benen , Bicep , Borst & Schouders
VRIJDAG: Rug , Tricep & Nek.
ZATERDAG: Benen & Cardio
is dit een beetje een goed schema of niet ? ik begin met bv bench 40kgx12 50kgx10 60kgx8 75kgx6 en soms x4 als het echt zwaar is. voor mijn bicep doe ik wel meestal een super set die inhoud: 8kgx20( 10 elke arm ) 6kgx30 (15 elke arm) 4kgx44 ( 22 elke arm) . is dit een goede manier om zowel massa tewinnen als beetje droog tekomen? Ik train ook een 4 a 5 keer per week buik.
Mijn Doel is ongeveer een BF van 10% en 70KG zal ik hiervoor een voedingschema moeten toepassen of niet ?
MVG Lowie