Goedenavond dames/heren
Ik heb even een vraagje ik ben nu 4/5 maanden serieus bezig met trainen en heb een vraagje. Het is nu zomer vakantie en heb dus elke dag tijd om te trainen en wil die tijd ook goed gebruiken om zoveel mogelijk vooruitgang te boeken.
Ik heb nu een 3 split schema:
Maandag: Schouders / Triceps
Woensdag: Rug / Benen
Vrijdag: Borst / Biceps
Kan ik zo ook vaker per week trainen?Dat ik bijvoorbeeld:
Dinsdag: Rug / Benen
Woensdag: Borst / Biceps
Donderdag: Rust
Vrijdag: Schouders / Triceps?
Of moet ik dan een schema hebben dat ik me spiergroepen verder op deel en veel meer verschillende oefening doe per spiergroep?
Ik hoor graag van jullie en hoop dat ik niet een al te veel gestelde vraag stel want ik heb wel gezocht voor ik wat poste, dit is namelijk me eerste post.
Ik heb even een vraagje ik ben nu 4/5 maanden serieus bezig met trainen en heb een vraagje. Het is nu zomer vakantie en heb dus elke dag tijd om te trainen en wil die tijd ook goed gebruiken om zoveel mogelijk vooruitgang te boeken.
Ik heb nu een 3 split schema:
Woensdag: Rug / Benen
Vrijdag: Borst / Biceps
Kan ik zo ook vaker per week trainen?Dat ik bijvoorbeeld:
Dinsdag: Rug / Benen
Woensdag: Borst / Biceps
Donderdag: Rust
Vrijdag: Schouders / Triceps?
Of moet ik dan een schema hebben dat ik me spiergroepen verder op deel en veel meer verschillende oefening doe per spiergroep?
Ik hoor graag van jullie en hoop dat ik niet een al te veel gestelde vraag stel want ik heb wel gezocht voor ik wat poste, dit is namelijk me eerste post.
Comment