Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dat is ook mijn mening Mr C, 4minuten opbouwen naar 15minuten, oke je moet niet naar je hartslag kijken want deze gaat wel de pan uit rijzen denk ik, maar waarom werd vroeger gezegt altijd 20min. om vetverbranding te laten werken en zou het nu gaan op 15minuten
Maar had toch graag de mening gehoord van mensen die het toegepast hebben,want als het werkt ga ik er ook aan beginnen
Ik zal eens moeten gaan zoeken want heb er niets van staan maar mijn gevoel zegt dat vet verbranden op deze manier juist helemaal niet goed gaat.
Zoals je al zegt gaat je hartslag enorm omhoog en bij een (te) hoge hartslag is het lichaam nauwelijks meer in staat om vet om te zetten in energie. Dat is een vrij lastig proces en daar is met een te hoge hartslag gewoonweg de tijd en energie niet voor beschikbaar.
Gevolg is dat snellere energiebronnen worden aangesproken en je zo ongeveer letterlijk spieren opvreet...
Hoe snel je lichaam vet gaat verbranden hangt vooral af van de hoeveelheid snellere energie die aanwezig is.
Bijvoorbeeld midden op de dag klopt het dat je pas vet gaat verbranden na 15-20 min inspanning, mits die inspanning gebeurt binnen de vetverbrandingszone van je hartslag.
's Ochtends op je nuchtere maag cardio is extra effectief omdat je dan helemaal 'leeg' bent, door het gebrek aan snellere energiebronnen wordt het vet veel eerder aangesproken.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment