Hiit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hiit

Heeft er iemand hier ervaring met HIIT, zou graag willen weten of 15minuten wel voldoende is om vet te verbranden

Grtz
    stil growing

Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me te weinig.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dat is ook mijn mening Mr C, 4minuten opbouwen naar 15minuten, oke je moet niet naar je hartslag kijken want deze gaat wel de pan uit rijzen denk ik, maar waarom werd vroeger gezegt altijd 20min. om vetverbranding te laten werken en zou het nu gaan op 15minuten

Maar had toch graag de mening gehoord van mensen die het toegepast hebben,want als het werkt ga ik er ook aan beginnen

Grtz
      stil growing

Comment

Ik zal eens moeten gaan zoeken want heb er niets van staan maar mijn gevoel zegt dat vet verbranden op deze manier juist helemaal niet goed gaat.
        Zoals je al zegt gaat je hartslag enorm omhoog en bij een (te) hoge hartslag is het lichaam nauwelijks meer in staat om vet om te zetten in energie. Dat is een vrij lastig proces en daar is met een te hoge hartslag gewoonweg de tijd en energie niet voor beschikbaar.
        Gevolg is dat snellere energiebronnen worden aangesproken en je zo ongeveer letterlijk spieren opvreet...

Comment

Wat is HIIT uberhaupt?

Heb er echt nog nooit van gehoord.
          Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Staat voor High Intensity Interval Training (HIIT)

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

lijkt me niks.....

greetzz

Comment

Vanaf 20 minuten inspanning gaat je lichaam pas vet verbranden heb ik geleerd. Maar was HIIT niet om juist spiemassa te kweken..?

Greetz T
                185 cm
                100 kilo +/-
                17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
                Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Hoe snel je lichaam vet gaat verbranden hangt vooral af van de hoeveelheid snellere energie die aanwezig is.
                  Bijvoorbeeld midden op de dag klopt het dat je pas vet gaat verbranden na 15-20 min inspanning, mits die inspanning gebeurt binnen de vetverbrandingszone van je hartslag.
                  's Ochtends op je nuchtere maag cardio is extra effectief omdat je dan helemaal 'leeg' bent, door het gebrek aan snellere energiebronnen wordt het vet veel eerder aangesproken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X